Hae Anna.fi-sivustolta

Lapsen liiallinen pelaaminen

Viestiketju osiossa 'Koululaiset' , käynnistäjänä Entinen pelaaja, 02.01.2020.

1. Entinen pelaaja Vierailija

Pelasin nuorempana älyttömiä tuntimääriä tietokoneella/pleikkarilla ja sain jatkuvasti kuulla äidiltäni, että enkö voisi tehdä mitään muuta kuin pelata.
    Eihän sitä nuori poika osannut ajatella muuta, kun että pelaaminen on kivaa ja että haluan olla hyvä niissä peleissä mitä pelasin. (siihen aikaan "World of warcraft" ja "Runescape")
    Molemmat pelit olivat erittäin aikaavieviä nettipelejä. Huomasin jo silloin, että olin menettänyt suuren osan kavereista, tyttöystävän, sukulaisetkin valittivat pelaamisesta,
    koulu ei sujunut hyvin, söin liian harvoin ja yöunetkin jäivät vähiin pelaamisen takia, mutta en osannut arvostaa kaikkea sitä mitä minulla oli, vaan olin kiinnostunut pelkästään siitä,
    että pelaaminen sujuu hyvin. Pääsisinpä itse sanomaan nuorelle minälleni, että mitä olet menettämässä ja että sen kaiken ajan voisin käyttää niin paljon paremmin.
    En sano, että pelaaminen on tyhmää, siitä voi myös oppia monia eri asioita, esimerkiksi englanninkielen sanastoni on kasvanut huomattavasti. Pelaaminen voi olla hyväkin asia,
    mutta kunhan se pysyy inhimillisissä rajoissa, eikä elämän muut osiot kärsi pelaamisesta. Nykyään yritän auttaa ihmisiä, etteivät he joutuisi kokemaan samaa.
    Olen perustamassa yritystä, joka auttaa pääsemään eroon peliriippuvuudesta, mutta ennen perustamista tarvitsisin muutaman sellaisen testiasiakkaan, jonka lapsi pelaa liikaa,
    eivätkä kotikonstit ole toimineet. Testiasiakkaat eivät maksa ohjelmasta mitään ja kaikki toiminta suoritetaan puhelimitse/netin välityksellä.

Jos kiinnostuit, tai sinulla on ohjelmasta jotain kysyttävää, niin otathan yhteyttä sähköpostitse: [email protected]

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri