Lapsen mummo tulee tapaamaan lapsenlastaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja törppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

törppö

Vieras
Lapseni mummo tulee tänään tapaamaan lapsenlastaan.
Lapsi kiukuttelee jo valmiiksi kun hänellä on kuuma,
pakotin laittamaan mummon ostamat paksut farkut kun en vaan jaksa kuunnella sitä kiukuttelua lapsen suusta kuinka mummo oikein suuttui kun ei nähnyt hänen ostamiaan vaatteita.
Sanoin lapselle että kiukutkoot mummolleen jos on kuuma ja sanokoot että ostaa shortsit.
T-paidan annoin laittaa mutta sanoin että muistaa nyt kertoa mummolleen että mummon ostama pitkähihainen paita on kaapissa ja äiti ei antanut laittaa sitä päälle jotta ei olisi saanut lämpöhalvausta..
Mummo siis tapaa lapsenlapsensa kaupungilla niin etten ole mukana
(kyse siis ex- anopista)
Harmittaa lapsen puolesta kun mummonsa on noin nipo jos ei näe lapsen päällä jotain hänen ostamaa vaatetta niin alkaa huutamaan että kaikki sinä hukkaat ja sinulle mitään kannata ostaa vai viekö äitis ne kirppikselle heti myyntiin.
Lapsi ei tapaa bio isäänsä joten ajattelin että saa sitten tavata mummoaan mutta mutta..
Tiedä sitten mikä olisi parasta :(
Meille en periaatteessa ota ex- anoppiani enään vastaan, muutaman kerran käynyt ja ei kiitos.

[QUOTE="vieras";24270988]Oikein passeli tuo sinun nimimerkkisi.[/QUOTE]

;) :laugh: tiedä sitten kumpa on törpömpi,
se että lapseni pitää kesä kuumalla paksuja farkkuja ettei mummonsa suutu
vai se että pakotin laittamaan ne jalkaan ettei mummo suutu ja epäile minun niitä myyneen kirppiksellä.
Harmittaa tuollainen mustamaalaaminen kun epäillään että myisin oman lapseni vaatteet :(
Tyytyväinenhän minä vaan olen kun joku ostaa ylimääräistä vaatetta, mutta en sitten kai ex-anoppini mielestä ole :(
Ja turha hänelle on koettaa selittää, kokeiltu on :(

siellä niin kuuma ole et farkut olisi ihan liikaa, mut ei niitä mummoja tarvitse miellyttää, eihän nekään niin tee.

Lapsen puheiden mukaan mummonsa oli ottanut sellaiset kilarit viimeksi että huh :(
kun ei tosiaan sattunut olemaan niitä hänen ostamiaan vaatteita päällä.
Ne on onneksi menossa tuohon ostarille joten kyllä lapsi varmasti osaa itse sanoa että on kuuma ja tarvitsee shortsit.
Lapsi ei kuitenkaan ole mikään kovin pieni ;)

Lapsi puhui mummon kanssa puhelimessa, sanoi että nyt on hänen ostamat farkut jalassa ja mummo siihen oi kuinka ihanaa nähdä ne nyt sinulla jalassa.
Ajattelin että mummo olisi kommentoinut yli +24 asteen lämpätilasta että vaihda nyt shortseihin kun on kuuma mutta ei,
hehkutti vain kuinka on ihanaa kun näkee että lapsellani on tallessa hänen ostamat vaatteet ja minä en ollutkaan niitä tuhonnut.
Laitoin lapselle rahaa mukaan että jos mummoa nyt epäilyttää ostaa vaatetta niin saa lapsi itse ostaa itselleen shortsit.
Naurettavaa tämmöinen että lapsi joutuu kärsimään siksi kun mummonsa epäilee aina ensin minua (ex-minjää) mutta oikeasti en vaan jaksa itsekään kuunnella niitä valituksia joten pelataan nyt niin kuin mummo haluaa ja annetaan lapsen sulaa-kärsiä :(

sillon ku me nähään mun äitiä niin joutuu aina laittaa lapsille ylisuuret vaatteet ku ei jaksa sitä "onko nää housut liian pienet".."puristaako"..blaa blaa..sillon ku olin ite teini niin äiti osti aina 40 koon kengät vaikka mun oikea on 38. huoh...

Onko mummo kutonut myös villasukkia, lapasia ja mahdollisesti ostanut karvahatun?
Laitatatko nekin lapselle?

heh hehe no ei ole ;)
Osti talvella lapselle paksut farkut ja seuraavan kerran kun tuli tapaamaan lasta ja hällä ei ollut ne vaatteet päällä haukkui lapseni ja haukkui minut kuinka epäili että olen ne myynyt kirppiksellä?
Hassuinta että en ole edes mikään innokas kirppismyyjä, joten entajua mistä moista keksikin :(
Arvaa harmittiko itseä sanoa lapselle että sinun on pakko laittaa mummon ostamat farkut,
mutta sen kertainen sota ja tappelu kun viimeksi oli niin ei enään kiitos.
Jos taas en päästä lasta tapaamaan bio mummoaan niin siitäkin hakutaan ja syytetään minua.

Äitini on samanlainen :(
Talvella jos käyn heillä ja minulla tai lapsilla ei ole hänen tekemiä villasukkia ja pipoja päällä alkaa kamala vikinä,
eikö ne kelpaa ja en kyllä enään niitä tee kun ette edes pidä päällä niitä.
Ihan kuin niitä vaan olisi pakko pitää ja muita ei sitten saa käyttää :(