lapsen seksuaalisuudesta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie vaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie vaa

Vieras
en ole aikaisemmin asiaa miettinytkään, mutta kun 4v tyttö sanoi et miksi hänellä pimpissä tuntuu kuin sydän lyö nii joko noi hormoonit alkaa noi nuorella?
kuulin äidiltäni että 5-6vuotialla pojilla voi kyl jöpöttää.. mutta

kertokaa jotain ?
sit ihmettelin ku yks yö lapsi sano et tissiin sattuu, mietin jo et eikai sen tissit jo kasva..ehkä sit vaa oli nukkunu sen rinnan päällä tai jtn? mistä lie..

luulin et näitä juttuja tulis vasta 10 ikävuoden jälkee

Meil 5v jöpöttää kyl, mut ei kyl tehdä mitää numeroo asiasta. Kyllähän lapset nunnuttaa, isommat alkaa jo tutkii paikkoja jotta mikä mikäki vehje on. Ja mun mielestä ihan hyväki että tarkastelee itteensä, on sitte vähä isompana sujut oman kroppansa kanssa, näin mä asian ajattelisin.

Alkuperäinen kirjoittaja mie vaa:
en ole aikaisemmin asiaa miettinytkään, mutta kun 4v tyttö sanoi et miksi hänellä pimpissä tuntuu kuin sydän lyö nii joko noi hormoonit alkaa noi nuorella?

kertokaa jotain ?
sit ihmettelin ku yks yö lapsi sano et tissiin sattuu, mietin jo et eikai sen tissit jo kasva..ehkä sit vaa oli nukkunu sen rinnan päällä tai jtn? mistä lie..

Mitä juttuja? Mä olen kyllä harrastanut jonkinlaista itsetyydytystä jo tarhaiässä. Ihan normaalia se on.

ahaa.. okej no ei siinä sitten mitään. joo en tehny asiasta mitää ihmeempää.sanoin että meillä tytöillä voi tykyttää ,että pojilla ei ku niillä ei oo pimppiä :) heh ei se siinä mitää, tyttö vaa ihmetteli miksi näi. ite vähä hämmennyin vaa :) ku ite en muista että tarha iässä jo tämmöistä olisi ollut.. aattelin et kehittyykö tyttö jotenki nopeammin ?

Alkuperäinen kirjoittaja mie vaa:

kertokaa jotain ?

Ehh, vauvalla voi jo jöpöttöö, on kuulemma jopa normaalia!

Yhteistyössä