Lapsen synttärit ja äitiä harmittaa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikävää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ikävää

Vieras
Muutettiin vasta vähän aika sitten tänne uuteen kaupunkiin, kaikki entiset pojan kaverit jäi vanhaan kaupunkiin ja ei paljon tunneta täältä väkeä:/
Tai siis tunnen, mun kavereita mutta kellään ei ole mun pojan ikäsiä kavereita, en viittis kutsua 1 vuotiaita vauvojakaan 5vuotiaan synttäreille.
Täällä muulla asuu 2 kaveria joiden lapset on samanikäsiä ku mun poika ja siis saavat kutsun. Olis kuitenki kiva pyytää muitaki :(
2 kaveria on aika vähän.
Voisko tarhasta pyytää pojan kavereita jos poika haluaa kutsua?
Mitä ite ajattelet jos lapsesi tarhakaveri pyytäs kutsuille etkä sii tunne tätä äitiä / lasta?

Voi pyytää. Meille ainakin on tullut lasten lokeroon tarhaan kutsuja ja itse ollaan pantu myös. Kutsuun osoite, vanhempien nimi ja puhelinnumero. Vanhemmat on tuoneet lapset ja sitten sovittuna aikana hakeneet. Kerran tuli yksi äiti lapsen mukana, kun lapsi ei yksin uskaltanut. Juttua riitti vieraan aikuisen kanssa myös.

Voisitha koittaa saada lapsesi tarhakavereiden vanhempien puhelinumeroita ja soittaa heille ja kutsua synttäreille. Silloinhan pääset tutustumaan myös näihin vanhempiin, ainakin aluksi sitten puhelimen välityksellä :)

meillä ainakin eskarilainen sai kutsun kaverin synttäreille vaikka minen vanhempia tuntenutkaan. samoin parin luona on kyläillyt niin että viestit on kulkenut reissuvihkon kautta että antaavat eskarista numeron toiselle vanhemmalle..

Yhteistyössä