lapseni 6v on tullut "kaverisynttäri-ikään" ja mä oon ihan hukassa mitä vois ostaa lahjaksi?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lahjapulma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lahjapulma

Vieras
pojista kyse.. kahdet aiemmat on olleet "helppoja kohteita" kun olen tuntenut pojat ja heidän vanhempansa muuta kautta ja olen voinut kysyä mitä tarvii ja ollaan sit vähän enemmän panostettukin lahjaan.
mutta nyt edessä sellaisen hoitokaverin synttärit jonka vanhemmista mulla ei ole mitään hajua, en yhtään tiedä mistä poika tykkää... ja tuntuu et millään 5 eurolla ei saa juuri mitään, mutta en haluais todella mitään kallistakaan ostaa?

siispä mitä ihmettä te olette vieneet kaverisynttäreille lahjaksi? =)

Pojille legoja =)
lego creator sarjassa on sellaisia muovipurkkeja joissa on joku lego ja maksaa 4,95e jos 5 e on sun budjetti - mulla on max 10e ja siihen hintaan löytyy jo legoa jos jonkunlaista

ei se 5e nyt mikään ehdoton budjetti ole, mutta jotenkin kun elää ihan kädestä suuhun niin ei haluaisi ventovieraan lapsen lahjaan laittaa paljoa... kuitenkin niitä kaverisynttäreitä saattaa olla useinkin... no, pitää mennä katselemaan mitä kaupoista löytyy :) kiitos legovinkistä! :)

vitosella ei oikein saakaan, mutta alle kympin juttuja on jo vaikka mitä.

Bakuganit alkaa vissiin olla jo vähän out. Legopakkauksia saa alle kympillä, niitä muovilaatikoita, niissä on esim. autoja.
Hot Wheels -pikkuautot on kahdesta eurosta ylöspäin, sanoisin, että pari-kolme hotwheels-autoa on ylihieno lahja, ja tosiaan ei tule kalliiksi!

Onko lasten hoitopaikassa lelupäivää tai leluviikkoa? Kysy lapseltasi mitä synttärisankari on näinä päivinä tuonut päiväkotiin niin teidät vähän mitä kannataa ostaa.

Gormitit on aika kivoja ja monet pojat tykkää. Sellainen Gormiti-muna joka laitetaan veteen ja sieltä tulee hahmo sisältä on aika hauska, eikä maksa kun 10 paikkeille (muistaakseni?)

Yhteistyössä