Lapseni ei saa kuulemma olla lapsi???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaatetusko sen määrää?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaatetusko sen määrää?

Vieras
Poika 3v ei käytä hassuja lastenpipoja, eikä käytä kirkkaanvärisiä ulkovaatteita, sen takia lapseni ei kuulemma saa olla lapsi?? Mitä ihmettä???
Pitäisikö minunkin pukea lapselleni niitä eläin/korvapipoja ja puettaa hänet BB-Saulin kuoseihin jotta lapseni saisi olla lapsi??
Meillä on ihan tavallinen sininen pipo ja ulkovaatteet ovat sinisenharmaat. Kengät mustat, saappaatkin mustat..
Ymmärtäisin tuon heiton jos lapseni olisi hiphoppari-vaatteissa kalsarit vilkkuen 3-vuotiaana!!!!!!!

Mä luulin, että sä puet lapsesi vaatteisiin, jotka näyttävät hyvältä, mutta joissa on vaikea leikkiä.

Yleensä lapset pitävät kirkkaista väreistä, mutta toisaalta jotkut lapset eivät vain välitä vaatteista ja silloin "lapsi saa olla lapsi" sillä, että vanhemmat valitsevat (mieleisensä) vaatteet.

Ot: mä oon nähnyt kaupassa leikki-ikäisten housuja, joihin on ommeltu koristeeksi kalsarin reuna :D .

Ällös huoli, ei mun tyttärenikään saanut tiettyjen valopäiden mukaan olla lapsi. Lapsuus loppui siihen, kun hän 2½-vuotiaana korvikset sai :'(

Hassua sinänsä, että hän edelleen, melkein 8-vuotiaana, on hyvinkin paljon lapsi. Pahimman valopään samanikäinen tytär sen sijaan on ollut ns. pissis jo esikoulusta saakka. Hupsista.

[QUOTE="vieras";24726808]
Ot: mä oon nähnyt kaupassa leikki-ikäisten housuja, joihin on ommeltu koristeeksi kalsarin reuna :D .[/QUOTE]
Meiltä löytyy :D. KappAhlista ja Seppälästä ostettuja. Ihan sikamukavat päällä kuulemma, sanoo poika - enkä epäile ollenkaan, onhan se joustava "kalsarivyötärö" varmaan kivan tuntuinen.

Yhteistyössä