Lapseni eivät ole yhtään minun näköisiä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äiti"

Vieras
Mulla tummaihoinen mies, jolla myös hiukset tummat ihan mustat. Noh lapsestakin tuli sitten yhtä tumma kun miehestä ja vieläpä mustat hiukset. Mulla itsellä on blondit ja vaalea iho. Lapsi ei näytä yhtään multa! :(

sitähän ei voi itse päättää miltä lapsi näyttää. Meillä tyttö on aivan minun näköinen, vanhin poika aivan kuin isänsä ja tämä kuopus-poika 7kk kuulemma on joka toinen viikko minun näköinen ja joka toinen miehen :D

[QUOTE="vieras";25196344]Nyt tulee heti mieleen, että jospa et olekaan lastesi äiti. Mies on pettänyt sinua ja vaan väittää, että olisivat sinun lapsiasi. Suosittelen dna-testejä.[/QUOTE]
Eikun yksi niitä vielä olikin vasta.

Mä olen sitä onnellisempi mitä vähemmän lapseni näyttää minulta... :D Jos joku sanoo että onpas äitinsä näköinen, niin en mä siihen osaa oikein muuta sanoa kuin että voi raukkaa... :D

[QUOTE="vieras";25196372]Mä olen sitä onnellisempi mitä vähemmän lapseni näyttää minulta... :D Jos joku sanoo että onpas äitinsä näköinen, niin en mä siihen osaa oikein muuta sanoa kuin että voi raukkaa... :D[/QUOTE]

hahahahaha

Ap meni mustan äijän kaa naimisiin kun ajatteli että tulee kaunis vaalea mulatti ja tulikin sen näköinen kuin olisi suoraan Afrikan sarvesta kotoisin. :D Sitä saa mitä tilaa..tai sitten ei. :D

[QUOTE="hihi";25196434]Ap meni mustan äijän kaa naimisiin kun ajatteli että tulee kaunis vaalea mulatti ja tulikin sen näköinen kuin olisi suoraan Afrikan sarvesta kotoisin. :D Sitä saa mitä tilaa..tai sitten ei. :D[/QUOTE]

:laugh:

no mun mielestä siinä ei ole mitään ihmeellistä,jos lapsi ei ole äitinsä näköinen..ihonvärihän on väistämättä melkein aina suklaanruskea,jos jompikumpi vanhemmista on tummaihoinen..tosin,itse olen nähnyt pojan jolla on blondi afro ja vaalea iho,mutta kasvonpiirteet on afrikkalaisen :) siskonsa sitten on tummempi,muttei kauhean tumma hänkään..

[QUOTE="hihi";25196434]Ap meni mustan äijän kaa naimisiin kun ajatteli että tulee kaunis vaalea mulatti ja tulikin sen näköinen kuin olisi suoraan Afrikan sarvesta kotoisin. :D Sitä saa mitä tilaa..tai sitten ei. :D[/QUOTE]

Tässä tapauksessa kävi niin, että sitä saa mitä sattuu tulemaan.

Minä menin aasialaisen miehen kanssa naimisiin :D itse olen blondi, ruskea-vihreät silmät, mies musta tukkainen, ruskeat silmät.
Kaikki 4 lasta sai keski ruskeat hiukset, kolmella on ruskeat silmät, yhdellä ruskea-vihreät samanlaiset kuin minulla, eurooppalaiset silmät tytöillä, pojilla aasialaiset ei kuitenkaan vinot niin kuin moni luulee heh. Kauniiksi on lapsia kehuttu. itsekkin olen hemmetin ylpeä lapsistani.
En haluaisi edes suomalaisia lapsia!!! :D

Mulla on maailman sulosin tyttö, mutta jossain vaiheessa välillä vähän alkoi ärsyttämäänkin kun kaikki sanoivat lasta "ihan isänsä näköiseksi". Nyt kun ei ole enää ihan vauva niin alkaa olla vähän enemmän mun piirteitä myös ja joissain asioissa on luonteeltaan ihan samanlainen kun minä pienenä.:) Ja eipä tuo niin häirinnyt, synnytyksen jälkeen olin ainakin ihan satavarma, että mun tämä lapsi on.;D

Juu, ei tuo lapsen tummaihoisuus varmaan sullekaan mitenkään yllätyksenä voinut tulla?:)

Yhteistyössä