Lapseni hakattiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten eteenpäin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja minähän en usko etteikö poliisit "uskalla" tai pysty manneja vastaan mitään tekemään!! Oishan se nyt saatana jos joku mun lapseni hakkais ja mitään ei mukamas pystyttäis tehdä!!!!
Menisin siinä tapauksessa ihan itse vaikka koti ovellensa asti ja vaatisin oikeutta! Jos päälle kävisivät tms. saisivat katua sitä SAATANA!

Fakta: Suomen laki ei turvaa juuri millään tavalla alaikäisiltä kauhukakaroilta. Ei voi siis yhtään mitään. Itseään ja lapsiaan voi suojella parhaiten niin, että ei asu alueilla joissa tälläista häirikkökatrasta piisaa.

Tämä on niin totta! Toiselta palstalta luin joskus ihan älytöntä ketjua, melkein ei tahtonut uskoa todeksi.
Aloittajalla (=uhrilla) oli kerrostalon pihassa kiiltävä jenkkirauta josta naapurin kersat (juu, ei suomalaisia...) oli hyvinkin kiinnostuneita. Naarmuttivat ja kivittivät sitä minkä kerkesivät. Ei auttanut että meni käskemään niitä pois. Ei auttanut että meni vanhempien luo kertomaan asiasta. Poliiseista ei ollu hyötyä. Myöskään lastensuojelusta ei ollu hyötyä.

Mitään korvausta ei saanut. Vasta talvella kun auto oli pois käytöstä niin sai sekin olla rauhassa. En sitte tiedä miten seuraavana kesänä tapahtui. Mutta voi perhana että ärsyttäis. Varmasti tulisi itse tehtyä jotain josta lopulta sais itse sakkoja. Ärsyttää kun kakarat saavat tehdä mitä vain, kukaan ei voi niitä kieltää >=/

[QUOTE="vieraana";24482116]Menisin siinä tapauksessa ihan itse vaikka koti ovellensa asti ja vaatisin oikeutta! Jos päälle kävisivät tms. saisivat katua sitä SAATANA![/QUOTE]

Niinno. Yleensä kai ne ovat sellasia pelkureita että puukkojen kanssa käyvät päälle. Joten saisi olla normi-valkoihoisella aika paljon onnea matkassa jos lähtee riitaa haastamaan noiden kanssa...

[QUOTE="vieras";24481965]Hmm, kyllä meillä puhutaan romaneista mustalaisina.[/QUOTE]

Hmm, kyllä meillä puhutaan mustalaisista, mamuista, somaleista yms yms. Kaikki ei mee niinku teillä =)

Jos käyt itsepuolustuskurssia, niin et saa ketään väkivalloin kohdella. Sielläkin yleensä on kehoitettu mielummin juoksemaan karkuun. Potkivat pois kurssilta, jos menet tatamin ulkopuolelle uhoilemaan.

Niin, ketään ei saa kohdella väkivalloin, mikäli siihen ei ole aihetta. Mutta et kai luule, että jos joku hakkaa astalolla jotain toista, niin tämä hakattu ei saisi millään tavalla puolustautua sitä vastaan? Ei välttämättä pakeneminen auttaisi tuossa tapauksessa.

[QUOTE="vieras";24481769]Miksi ihmeessä tehdä alle 15-vuotiaista rikosilmoitusta, kun eivät ole vastuussa mistään? Ainoastaan mustalaissuvun vihat ap saisi rikosilmoituksella taakakseen.[/QUOTE]

Korvausvastuu on kaikenikäisillä. Tosin eipä se kyllä välttämättä taida valitettavasti pahoinpitelyn uhrin oloa millään tavalla helpottaa, että hänelle maksetaan rahaa hyvityksenä hänen kärsimyksistään. Raha ei todellakaan korvaa kaikkea.

[QUOTE="äiti";24481596]"3 mustalaislasta hyökkäsi 9-vuotiaan poikani päälle kerrostalon pihassa"
En tiennykkää et SUOMALAISET on mustia.[/QUOTE]

Mustalainen ei ole sama kuin mustaihoinen. Mustalainen on Romani, Romanin suku ollut pitkät ajat Suomessa, siis Romanit ovat Suomalaisia, vaikka mustalaisia ovatkin. ;)

Yhteistyössä