B
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;27590708:Ilmeisesti itse olet valkoihoinen?Sellaista olen miettinyt, että ainakin itselläni mielikuvat tulevasta lapsesta oli aina olleet sellaisia että lapsi on vaalea. Joutuuko siinä tekemään itsensä kanssa jotain ajatustyötä, että tottuu siihen että oma lapsi onkin tumma..? Vai onko se sellainen itsestäänselvyys heti raskauden alusta asti (tai jo sitä ennen)?
Ehkä vähän tyhmä kysymys, mutta en nyt muutakaan keksinyt![]()
Parisuhde kesti 15 vuotta, eli ei taida paljoa hävitä keskivertopirkon parisuhteen kestosta.Oletko yhä yhdessä lapsen isän kanssa? Mun kokemuksen mukaan eri väristen avioeroprosentti on tavisliittoja korkeampi. Ihan oman kaveri- ja tuttavapiirin historiaa muistellen eli tosi korkea otanta tässä mun havainnossa.
älä opeta häntä syyttämään ihonväriään kaikista kokemistaan vastoinkäymisistä.
Paljonko annat lapselle D-vitamiinia? Oma muksuni saa 20 mikrog päivässä, iholtaan keskiverosuomalaista jonkinverran tummempi on.
onko ihmisten, kuten tämä Brunette, mielestä jotenkin hienoa/erikoista tms. kun on tummaihoinen lapsi. Ei ymmärrä.
Oliko lapsen siittäjällä isokalu ja tuntuiko se hyvältä?
onko ihmisten, kuten tämä Brunette, mielestä jotenkin hienoa/erikoista tms. kun on tummaihoinen lapsi. Ei ymmärrä.
Eipä oikeastaan ole kysyttävää.Suomessa alkaa olemaan jo ihan kivasti monikulttuurisia perheitä. Meidän perheessä taas virtaa aasialaista verta, ja lapset saivatkin suklaan ruskeat hiukset, ja silmät ovat ruskeat, pojilla korostuu aasialaiset piirteet enemmän.
Tummaihoinen on aika laaja skaala värejä. Mistä valtiosta hänen juurensa ovat? Itse olen aina halunnut olla iholtani tummempi. Ilman meikkiä olen kuin kalkkilaivan kaptenska. Nuorina ja tyhminä otettiin aurinkoa tunti tolkulla etelän rannoilla. Paikalliset osasivat olla varjossa päivän kuumimman ajankohdan. Oli hienoa palata ruskettuneena lomilta. Moni, valitettavasti, sairastui aikanaan melanoomaan.
Toinen kysymykseni kuuluu: Esiintyykö maassa, josta lapsesi kumpuavat, melanoomaa?
Tarkoitin ihan tuntemattomilta, tyyliin kadulla tai kaupassa, en tutuilta. En kyllä liikukaan missään erityisen liberaaleissa porukoissa. Oma lapseni on vasta 2v myös.