LAPSET HEREILLÄ. Alkaisi jo se Pikku Kakkonen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aamunvirkku vasten tahtoaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä aamu alkaa myös kuuden maissa joka aamu ekana noisee 2-vuotias ja sen jälkeen 4-vee. Minua ei haittaa, että välillä pikku kakkonen alkaa myöhemmin... lapsilla pitää olla aamulla muutakin tekemistä kuin heti ekana pikku kakkosta. Äsken pyörivät tuossa kun oli tylsää, mutta nyt jo katosivat omiin touhuihinsa. Leikkihuoneesta kuuluu musiikkia ja pomppivat lattialle laitettujen joustinpatjojen päällä (heidän pomppupatjat joissa saa hyppiä ja temppuilla) ja roikkuvat voimistelurenkaissa. Välillä pitää olla lapsilla tylsääkin eikä valmista ohjelmaa.

en mä adressiin asti kirjotitele mutta ymmärrän kyllä ap:tä. Nimenomaan aikaisin toi sais alkaa kun itse on aivan pöö niin sais vielä torkkua sohvalla. Myöhemmin ehtii sitten aamupalat ja ulos jne. Voisivat sitten vaikka loppua aikaisemmin noi lastenohjelmat.
Tänä aamuna 5.50 ratkaisin ongelman niin että laitoin pikku2 pyörimään makkariin ja lapsi katsoi sitä siinä ja mä sain vielä nukkua tunnin, luksusta =)

[QUOTE="eeva";30841327]Lapset myöhermmin nukkumaan illalla tai päikkärit pois niin nukkuvat pidempään aamulla.[/QUOTE]

Oiskin se noin yksinkertaista. Vaan kun ei se nukkunu vaikka minkä teki. Eikä nuku vieläkään. Mutta siis eihän se aamun pikkukakkonen oo ainoa tie lapsille nähdä ohjelmia eikä tarvi aikastaa.

Yhteistyössä