Hae Anna.fi-sivustolta

Lapset kaupassa

Viestiketju osiossa 'Vanhempana' , käynnistäjänä Rena, 12.06.2018.

1. Rena Vierailija

Tässä muutama viikko sitten oli espoolaisessa ruokakaupassa äiti, isä ja noin 4-vuotiaat kaksospojat. Isä työnsi kaksia ostoskärryjä vierekkäin. Kumpikin poika omassa kärryssä istuen. Ei kai niin isoja pojanroikaleita enää tarvitse kärryssä työntää?? Näiden poikien puhetulva ja selittäminen oli aivan taukoamatonta koko kaupassa oloajan. Vanhemmat voisivat opettaa lapsilleen, että joskus voisi olla hetken hiljaakin. Kaupassa näet on muitakin asiakkaita. Ja kun tämä perhe pääsi kaupasta parkkipaikalle niin toinen pojista jo parkui pää punaisena. Itse ainakin olen opettanut lapsilleni miten kaupassa käyttäydytään.

2. kateellinen Vierailija

On se kummallista, ettei tuonikäiset voisi olla kyydissä. Mistä muuten iät tiedät? Jotkut lapset on ikäistään kookaampia, mutta ei se mitta ikää lisää.

Ihanaa, etttä juuri sinä olet osannut lapsesi opettaa NIIN hyville tavoille eikä teillä tietenkään hyvästä kasvatuksesta johtuen koskaan ole känkkäränkkäpäiviä.

Aina ihan kadehdin teitä täydellisen onnistuneita vanhempia. Ei teillä ole muuta murhetta kuin toisten lapset. Minä kun en edes kiinnitä muiden lapsiin huomiota ellei heille ole tapahtumassa jotain onnettomuutta tai haaveria.

3. Kiukkukohtaus Vierailija

Väsyneenä tai nälkäisenä me kaikki olemme kiukkuisia, niin myös tuo ärsyyntynyt valittajakin!
    Mielestäni lasten isä oli tosi fiksu, kun laittoi lapset kärryihin, jotteivat saa koko kauppaa sekaisin. Valittaja alkakoon käydä kaupoissa korvatulpat mukanaan. Se kun perheellisellä on sellaista, että kaupassa on käytävä ja ruokaa ostettava, vaikka lapset eivät olisikaan aurinkoisimmalla tuulellaan.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri