Meillä ikäero 1 v5 kk. Kaikki meni yllättävän hyvin

Aika mennyt tosi vauhtia jo kakkonen on nyt jo 1 v2kk.
Tuplarattaat olivat/ovat ehdottomat, meillä Oran vaunut, siinä oli talvivauvalle ihanan paksu toppapeitto ja esikko sai siitä hyvän suojan jaloille kanssa. Meille ulkoilu on a ja o

Meillä oli kaksi pinnasänkyä (ostin toisen käytettynä halvalla netistä), sillä esikoinen ei vielä halunnut nukkua taaperosängyssä , vaikak sellainen talossa oli. Siirtyi siihen sitten noin 2v. Esikoinen nukkui omassa huoneessa, vauva meidän. Iskä kyllä joutui piakkoin sinne esikoisen seuraksi kun yöt oli aika levottomia molemmilla lapsilla.
Hyvä rytmi kannattaa luoda heti, silloin pääset ajan kanssa itse helpommalla. Lapsetkin. Olimme ulkona ap kun vauva nukkui. Vaikka oli talvi, lähdime aina joksikin aikaa imetyksen jälkeen. Aikansa meni, ennenkuin ip rytmi vakiintui mutta joissain vaiheessa, sitten alkoivat jopa nukkua päikkiäkin samana aikaan. Tosin siihen meni reilu puoli vuotta.
Imettä esikoinen antoi mun rauhassa. Monesti imetti samaan aikaan nukkeaan
Kun kakkonen alkoi istua, ostettiin toinenkin Triptrap tuoli. Molemmilla omat.
kantovälineitä meillä on kaikenlaisia, kantoliina, kantoreppu, Ergo. Esikoinen ei suostunut olemana liinassa, mutta repussa. kakkosen kanssa taas toisinpäin. Ja kun kasvoi halusin Ergon. Esikoinenkin olltu siinä ja tykännyt.
Tuplarattaiden lisäksi meillä on esikoisen vanhat yhdistelmävaunut ja esim kesällä liikuttiin paljon niillä seisomalaudan kera. Ja kakkonen nukkuu nykyäänkin vielä päikät niissä ulkona. Lisäksi meillä on Brion Ponyt mm. kauppareissuja varten. Esikoinen kävelee ja kakkonen istuu. Tai sitten niinkin, että miehellä toinen muksu toisissa ja mulla toinen muksu toisissa vaunuissa/rattaissa. Tuplilla on niin hankala mm. tavarataloissa liikuskella.
Mustasukkaisuutta ie meillä ollut. Nyt vasta esikoisen uhmaiän myötä tänä syksynä on ollut joitakin tilanteita kun muksittaisi jne.