Lapset pienellä ikäerolla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Satu:
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Satu:

Vieras
Hei, oisko täällä muita joille ois tulossa pikkukakkonen ja ykkönenkin on vielä aika pieni? Meillä on tyttö syntynyt 07/06 ja nyt olen uudestaan raskaana. Lasketusta ajasta ei ole vielä tietoa, kun menkkoja ei tullut ollenkaan mutta jonnekkin joulun tienoille menee. Eli esikoinen on silloin n. 1 v 5 kk. Ihan suunniteltu juttu oli raskautuminen, vaikka välillä vähän hirvittääkin että miten sitä selviää kahden pienen kanssa ;)

Mutta olisi mukava jakaa tuntemuksia jos löytyisi samassa tilanteessa olevia :)

Meillä on poika syntynyt 08/06 ja uusi meinas tulla marraskuussa, mutta ikävä kyllä keskenmeno tuli viime viikolla. Olisin niin halunnut toisen lapsen pienellä ikä erolla. Mutta ei niin ei. Mutta kovasti yritetää heti ku vaa kykenen siihen. Ja ainaha sitä kykenee tekee... Kahden kanssa ja vielä pienten sellaisten kanssa selviää varmasti mainiosti. Elä yhtää pelkää sitä. Toivottavasti te saatte lapset pienellä ikäerolla, sitä minä niin toivoin meillekkin. Onnea!!!

Meillä on poika syntynyt 08/06 ja uusi meinas tulla marraskuussa, mutta ikävä kyllä keskenmeno tuli viime viikolla. Olisin niin halunnut toisen lapsen pienellä ikä erolla. Mutta ei niin ei. Mutta kovasti yritetää heti ku vaa kykenen siihen. Ja ainaha sitä kykenee tekee... Kahden kanssa ja vielä pienten sellaisten kanssa selviää varmasti mainiosti. Elä yhtää pelkää sitä. Toivottavasti te saatte lapset pienellä ikäerolla, sitä minä niin toivoin meillekkin. Onnea!!!

Yhteistyössä