Lapset teki äitienpäivälahjat mummeille

pelottava pontso

Aktiivinen jäsen
08.10.2006
10 493
2
36
Suolataikinasta tekivät kuvioita ja kovetettiin ne uunissa. Maalasivat ne ja niistä tuli ihania!
Pienin ekaa kertaa muotoili ja maalaili ja ne on sulosen sotkuisen ihania :heart:

Mutta tulipa vaan mieleen että näinköhän eräs mummi osaa arvostaa pienen käden jälkeä :/
On semmoinen... mikä se nimitys sitten olikaan... kaiken pitää aina olla uutta ja hienoa ja siistiä. Ja usein on vähän liiankin suorapuheinen. Ikinä koskaan milloinkaan en ole siellä nähnyt lasten tekemiä piirustuksia, askarteluja, tauluja ym. tekeleitä esillä.
Joskus jopa pisti lasten piirtämät onnittelu kortit vilkaisematta suoraan samaan kaappiin minne keräävät kaikki paperinkeräykseen menevät lehet.

Ihan rupee jo valmiiksi harmittamaan jos ei tykkääkkään pienen rakkaudella tekemästä taideteoksesta.
Isompien tekemäthän on ihan tosi hienoja, ovathan he vanhempia ja kädentaidotkin jo kehittyneempiä. Pienin oli niiin ylpeä aikaansaannoksestaan!

kaikkea sitä etukäteen murehtiikin :/

just ton takia me ei viedä anopille mitään lasten askarteluja. se kans laittaa kaikki saamansa kortit, valokuvat ym suoraan kattomatta jonnekin kaapin perälle ja sinne ne jää. ois lapsille liian tylyä viedä sinne mitään vaivalla tehtyä taidetta. :/

mun isä vaimoineen niitä sitten arvostaa senkin edestä ja kaikki pääsee aina seinälle ja hyllylle esille.

Toivottavasti sinun ei tarvitse pettyä ja lasten pahoittaa mieltään.

Mun äitini kerran meillä käydessään huomas esikoisen kerhossa tekemän hienon askartelun, kattoi sitä säälivästi ja naurahti sillä lailla huvittuneesti ja alentuvasti, että "ai nyt teillekin alkaa tulla noita vessapaperiTEKELEITÄ" :(

Eipä olla viety mitän tekeleitä äidilleni. Nyt esikoinen piirsi kortin. Kattoo ny...

Lasteni mummit osaavat arvostaa lahjojaan. Oma mummini sen sijaan ei. Olin lapsena kerännyt kukkia, vienyt ne mummille ja sanonut: laita ne vaan roskiin. Olin kai nähnyt näin tapahtuvan. Silti mummi oli rakas, ja kai minäkin hänelle. Mutta ilmeisesti ei "rikkaruohoista" välittänyt.

Yhteistyössä