G
gabithe
Vieras
Epäilen etten voi saada lapsia. Olemme 2 vuotta ilman ehkäisyä yrittäneet ja nyt alkaa epätoivo iskeä itselleni. En enään tiennyt muuta mistä neuvoa kysyä, enkä toivo mitään pään aukomista, sillä 2 päivää mennyt jo itkiessä asiaa. Mies on sitä mieltä, että kaikki on kunnossa eikä tarvitse hoitoa hakea. Voinko itse avioliitossa hakeutua ilman miestä? Molemmilla kuitenkin halu saada pieni ihme. Soitanko asiasta terveyskeskukseen vai neuvolaan? Voinko tutkimuksen suorittaa ilman miestä että tuloksessa selviää onko vika minussa? Jos on mies ymmärtää varmasti kun on lausunto ja haluaa sitten vasta hakeutua hoitoon yhdessä.
Minun on todella paha nyt olla, joten en edelleenkään kaipaa vittuilua vaan neuvoja. Yksi keskenmeno takana heinäkuussa. Kuukautiseni on normaalit. Miehellä ollut edellisessä suhteessa lapsi tuloillaan, nainen teki abortin minkä vuoksi mies varma ettei ongelmaa ole.
Tärkein kysymykseni nyt on että mihin asiasta soitan, voinko yksin hakea hoitoon jos mies ei halua ja miten toimisin tässä tilanteessa.
Minun on todella paha nyt olla, joten en edelleenkään kaipaa vittuilua vaan neuvoja. Yksi keskenmeno takana heinäkuussa. Kuukautiseni on normaalit. Miehellä ollut edellisessä suhteessa lapsi tuloillaan, nainen teki abortin minkä vuoksi mies varma ettei ongelmaa ole.
Tärkein kysymykseni nyt on että mihin asiasta soitan, voinko yksin hakea hoitoon jos mies ei halua ja miten toimisin tässä tilanteessa.