Lapsettomuushoidoissa olevat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimerkki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Negahan se oli tänä aamunakin :( Olin eilen vielä toiveikas mutta vielä kun se oli niin todella todella nega, siis ei viivanpaikkoja eikä mitään, niin vaikea enää ylläpitää toivoa.
Ankeeta tämmönen. Toisaalta kiva että pääsee heti yrittämään uudestaan (tajusin nyt sen lääkärin logiikan olleen ehkä että jos käytän lugea oikeasti testipäivään asti niin se pitää follit kurissa ja mahdollistaa stimulaation aloittamisen heti), mutta rehellisesti jos olisin joku tyyliin 35v tai alle (ja jos olisi luomumahiksia) niin pitäisin varmaan tässä kohtaa lepo- ja rahansäästötauon. Ei se stimulaatio sinällään tunnu kuormittavalta mutta se työpoissaolosäätö ja rahanmeno. Ja kun olin loppuvuodesta niin varma että seuraava stimulaatio menee tyyliin maaliskuulle niin nyt tammikuun työkalenterin tyhjentäminen vaatii väkivaltaa, ja kun siellä kaiken lisäksi edelleen on niitä asiakkaita, joiden aika on siirretty mun edelliseltä punktiopäivältä. 😵
No voihan kurjuus☹️ Toki se vielä voi muuttua (mulla esikoisesta selkee blanko dpo 10, olin niin maani myynyt etten testannu (minä!) dpo 11, dpo 12 sitten viiva) mutta ymmärrän toivon kariutumisen. Onhan sulla jo useampi siirto ollu että soisi kyllä sen plussan jo tulevan! Ja varmasti rankkaa kaikkinensa työsäätö ja rahanmeno ja se ainainen kaikki mitä näihin hoitoihin kuuluu kun ei niitä voi sillai ”siinä sivussa” hoidella🤯

Samaa mieltä iikin kanssa, teidän palstalaisten puolesta toivoo koko sydämestä onnistumisia, kun taas kavereiden raskausuutiset hiertävät edelleen vähän, onneksi nyt selvästi vähemmän, kun oma raskaus alkaa olla melko pitkällä. Kurjaa tuo odottelu ja välivaihe iik, tammikuu on muutenkin niin hidas kuukausi.

@näännän kuulumisia tulin kyttäilemään mitä sinänsä hassua koska mä en tunnetusti oikein usko näin aikaisin testattujen tuloksiin. 😄

@Annika88 jos ovis ollut kp 18 voisi kuvitella että menkat alkavat tänään-huomenna? 🤞
Luulisi joo, mutta ei mitään oireita vieläkään 😐

Joo-o, negaa tänäänkin. Meinas jo jäädä testaamatta ja aattelin että ehkä se tietää hyvää onnea, kun mun mielestä täällä on nyt kerrottu tarina kahdestakin eri piinailijasta jotka ei testanneet dpo 11 ja sai sitten plussan ekaa kertaa seuraavana päivänä. Mutta testasin kuitenkin tossa ip ja joo negaksi se nyt vaan jää valitettavasti.
No toivotaan että menkat pysyy poissa mahdollisimman pitkään, koska Lugeja on joka tapauksessa nyt oikeasti käytettävä sinne verikokeeseen asti, koska lääkäri ilmeisesti aikoo aloittaa sen stimulaation heti viikon päästä. Kyllähän tässä kaikesta huolimatta alkaa jo innostua tulevasta kiekasta, mutta ensin on rämmittävä loppuun tää pettymyskierto.

Yhteistyössä