Lapsi 12v, bikinit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Tyttö haluaisi bikinit, ennen on aina ollut kokouikkari.
Mutta kokouikkari ja pissahätä on vähän huono yhdistelmä, biksualaosan saa helpommin pois.
Onko teidän kouluikäisillä bikineitä?
Aikuisten vai lasten puolelta ostettu?
Huomenna tai ylihuomenna käydään kaupungilla, niin jos voisi käydä Seppälässäkin.

Tulevalla ekaluokkalaisella on bikinit. On ollut aina ja tulee varmaan aina olemaankin (ellei itse kieltäydy niitä käyttämästä ). Mitään nirunaruja en ostais, vaan sporttisemman toppi+shortsit/hipstersit- tyylisen.

No riippuu ihan bikinien ulkonäöstä. Lähinnä kiinnittäisin suurinta huomiota siihen, että ne ovat sekä ylä- että alaosaltaan riittävän peittävät ja myös sen verran hyvin istuvat, että pysyvät sitten päällä ja oikeiden paikkojen peittona vähän rajummassakin menossa. Monesti lasten rantaleikit ovat aika intensiivisiä, joten ei kannata luottaa narubikinien päällä pysymiseen.

Itselläni oli joskus noin 12-vuotiaana sellaiset sporttiset bikinit, joissa oli leveä kuminauha niin vyötäröllä kuin yläosankin alareunassa, ja ne pysyivät päällä tosi hyvin. Mitään kuppiosaa niissä ei tietenkään ollut - eikä olisi tarvittukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Saako Seppälän aikuisten puolelta mitään joka sopisi 12-vuotiaalle?

Miksi haluat väkisin ostaa Seppälän aikuistenpuolelta 12-vuotiaalle, kun siellä on lasten ja nuortenkin puoli?

Aikuistne uikkareissa on aina kupit/toppaukset tms.. Tietty jos 12-vuotiaallasi on jo kunnon moukulat niin siitä vaan.. Ja jos tykkää tummansinisistä mummobikineistä.

Koska Seppälän uuden kesämalliston vaaleet bikinit sopis tytölle hyvin.
Itekkin haluu semmoset, ei kauheen räikeet.
Jos joku haluu kattoo minkä näköset ne on, niin kesämallistoon seppälän sivuille, ja sieltä ne ekat.

meillä kanssa kaksi tyttöä käyttävät vaan bikineitä, tykkäävät itse, että ovat kivemmat ja käyttökelpoisimmat =) n. 4veestä eteenpäin ovat olleet bikineissä!

Miksi haluaa bikinit ? Oikeasti luulen ,että on kivaa kun pojat kattelee.. No täytyy myöntää itse ostin bikinit tuohon tarkoitukseen..Ja ei pahalla isoilla(vanhemmilla) tytöillä on bikinit.

Ite oon 12 ja mul on bikinit enkä näe niis mitää pahaa. Käytän niit rannal ja uimahalleis ei niis oo mitää ihmeellist. Ja äite iha osti et ei siin. Mul on ollu enne kokopuku mut halusin bikinit nii kyl äite suostu. Ja ei oo toppi malliset eikä pakarat peity mut mitä välii. Kolmio malliset siis on. Mun pikkusisko on 5v ja sil on bikinit ja mun isosisko on 15.v ja silki on bikinit et ei oo tuntunu äitee haittaava ne bikinit...eikä kyl meitä muitakaa...muuta pointti oli kuiteinkin että bikineissä ei oo mitään pahaa. Ei koko uikkarikaan peitä sen enempää kuin bikinit. Mahan ja selän vaa. Mut jos se käy ongelmaks nii kylhän niitä toppi mallisiakin bikineit löytyy, ja niitä et pakarat peittyy.

Yhteistyössä