Lapsi ei suostu syömään kalanmaksaöljykapseleita...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi mätä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi mätä

Vieras
Mikä avuksi? Ostin niitä lysin family kapseleita, niiden kun piti olla hyvänmakusia. No pian 2 vuotta täyttävä ei niitä suostu syömään. Ei osaa vielä sillai nielasta kokonaisena, vaan puree kaikki. Tais sittenkin olla paha sivumaku, ainakin minun suuhun oli kun pureskelin kokeeksi. Ja varmaan se kapselin "paksuus" haittaa neitiä. Mitä kyseistä tuotetta teillä lapset syö? Saako esim. nestemäisenä joka maistuis hyvälle tms. Neuvokaa. Pakkohan lapselle on sitä antaa, kun ei kalaakaan syö.

No ei kai ton ikäiset vielä osaa/halua pillereitä niellä?! Ei meidän ainakaan! Mun vinkki on, että luovu tosta projektista. Onhan niitä kaikenmaailman elintarvikkeita mihin on lisätty just noita tärkeitä aineita...

No tuota omega 3 valmistetta juurikin tarkoitan. Eikö se sitten sisällä kalanmaksaöljyä?? Oon varmaan tantta, mutta luulin että ne on sama asia.

Ja miksikö en antaisi omega 3 kun ei syö kalaa jne.? No siksi että sitä on meille suositeltu, ja muillekin lapsille jotka ei syö kalaa, kehittää aivojen toimintaa.

Möllerin pikkukalat on hyvänmakuisia, samoin ne möllerin mansikanmakuiset.
Vinkiksi että kannattaa säilyttää jääkaapissa. Meillä ei lapset pidä lämpimien omega kolmosten mausta, mutta jääkaappikylmänä kehuvat karkeiksi.

meillä puoltoista vuotias tyttö otti ihan innoissaan kun tuli testipaketissa muutama sellanen uusi "hyytelömäinen" kala. Se varmasti menee kyllä kellä vaan alas vaikka vahingossa...

Joo en minäkään pidä niiden tavallisten mausta lainkaan, hyih, oksettavaa. Mutta kun tässä on nyt kyse ihan lapsille tarkotetusta omega 3 valmisteesta, jonka pitäs maistua tuttifrutille. Mutta kai saan itse syödä nuo nielemällä (ne todellakin maistui hiukan oudolle pureskeltuna) ja ostan tytölle sitten niitä pikkukalat tai nuo nappulat valmiste kuullosti kans hyvältä.

Ja edelleen, ihmettelijöille, kysyttekö tosissanne miksi niitä syötän? :O

Yhteistyössä