lapsi ei syö, hermo ja usko loppuu taas vaihteeksi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja endie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

endie

Aktiivinen jäsen
07.05.2007
14 918
6
36
Joo ja uskokaa, tiedän, ei kuole nälkään,en anna herkkuja,en kiinnitä asiaan huomioo,en mäkätä.. jne jne.
Mutta kun tuon eteen kiikuttaa mitä tahansa ----> hyiyök en syö,onks pakko,en tykkää,maha on kipee, en jaksa, on liikaa, yök mikä toi on,pahaa, liian kuumaa, tää on kylmää, miks AAAIINA tätä.. jne jne.

ja kun poistuu pöydästä yhden maistiaisen jälkeen, tulee tunnin päästä kysymään "äiti saanko mä omenaa ??!mulla on nälkä".

onks muilla tällasii lapsii.. onhan ?? tuo on jo 6,5vee ja aina ollut syöminen vähän sellasta ja tällasta :/

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Saako se omppua tunnin päästä?

Yritä jaksaa :hug:

ei saa,ei.
ruoka-aikoina saa syödä,jos on syödäkseen.
eriasia jos ois syönytkin niin sais.
on tää niin vaikeeta.

onneks on toi pienempi joka syö sitten pöytätablettinsakin,jos ei pidä vahtia.

No mikäs tossa on ongelma. sanot että ole hyvä ja poistu kun ei ruoka maista, etkä anna mitään ruokailujen välissä. Noin iso tyttö kyllä ymmärtää jo. Ennen seuraavaa ruoka-aikaa vaan ei syödä mitään, jos ei ole ruoka kerran maittanut.
Näin meillä toimii jo 4-vuotiaan kanssa, joka kans on välillä halunnut kiukutella syömisen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No mikäs tossa on ongelma. sanot että ole hyvä ja poistu kun ei ruoka maista, etkä anna mitään ruokailujen välissä. Noin iso tyttö kyllä ymmärtää jo. Ennen seuraavaa ruoka-aikaa vaan ei syödä mitään, jos ei ole ruoka kerran maittanut.
Näin meillä toimii jo 4-vuotiaan kanssa, joka kans on välillä halunnut kiukutella syömisen kanssa.

tyttö ? poika on meillä :D

niin, no vaikka ongelma ei olekaan mikään helvetin suuri ja vakava, niin silti se on mulle rasittava.
en vaan voi sille mitään,että se saa "kihisemään" raivosta ja huolesta ja kaikesta mahdollisesta, kun on tällasta "jatkuvasti" :)

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

tyttö ? poika on meillä :D

niin, no vaikka ongelma ei olekaan mikään helvetin suuri ja vakava, niin silti se on mulle rasittava.
en vaan voi sille mitään,että se saa "kihisemään" raivosta ja huolesta ja kaikesta mahdollisesta, kun on tällasta "jatkuvasti" :)

Poika meilläkin. Ja pirun itsepäinen. :)
Onko poika sitten liian hoikka, kun huolestut?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Poika meilläkin. Ja pirun itsepäinen. :)
Onko poika sitten liian hoikka, kun huolestut?

no ei kai liian hoikka, mutta hoikka kuitenkin. mitat varmaan jotain luokkaa 124cm ja 22kiloa. vauva-aikana on vain käyty painokontrolleissa.
huolestun kai, kun olen tyhmä ja aattelen, että tuo hiipuu pois hiljaa ja ei saa ravinteita ja ei jaksa ja ties mitä. :ashamed:
pitäs vaan koittaa muistaa, et jotkut meistä pärjää VÄHÄLLÄ.HYVIN vähällä. :)

Yhteistyössä