Lapsi-galluppi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja napero
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

napero

Vieras
Montako lasta haluaisitte? Tyttöjä vai poikia?
Montako lasta on tällä hetkellä ja monta vielä suunnitelmissa?
Ovatko nykyiset lapsukaiset tyttöjä vai poikia?

Yks poika on ja haluttais ehk 3 lasta. Sen näkee sitten, miltä tuntuu kahden jälkeen. Mut vähintään se 2 :) Ei oo väliks onko tyttöjä vai poikia. Jos saan vain poikia ni oon onnellinen, jos tytönki niin oon onnellinen silloinkin. Mut kiitollinen olisin ku saisin ees yhden lapsen ees vielä. Sitäkään ku ei voi tietää.

1 tai2, minä haluaisin tyttöjä, mies pojankin.
nyt on yksi tyttö. suunnitelmat muuttuu päivittäin että halutaanko toista vai ei, vaikka ei se varmaan lopulta meidän käsissä ole tuleeko vai ei.

halusin monta lasta, 4-6, mutta kun se ei niin kamalan helppoa ollutkaan niitä saada, niin kolme on just hyvä määrä =) tyttöjä olen aina halunnut vaan, jotenkin en osaa kuvitella meitä pojan/poikien vanhemmiksi :D

Haaveilin aina neljästä sukupuolella ei väliä.

kolme on ja neljäs ilmoittelee tulostaan. Tyttö-Poika-Tyttö jo löytyy.

Haaveet siis hyvin suurella todennäköisyydellä toteutumassa, jos kaikki menee hyvin.

Meillä nyt kaksi lasta, poika ja tyttö, eikä nyt ole suunnitelmissa perhekokoa kasvattaa.

Ajattelin aiemmin, että haluaisin kolme lasta, mutta nyt tuntuu sekä minusta että miehestä siltä että meidän perhe on kasassa. =) Lapsen sukupuolella ei ole koskaan ollut kummallekaan mitään väliä, pääasia että ollaan lapset saatu-nyt kun lapset olemassa tuntuu kuitenkin kivalta että on sekä tyttö että poika. =)

Yhteistyössä