H
hepulissa
Vieras
Miten te toimitte lapsenne kanssa, jolla on huuliherpes? Ite oon nyt vähintäänki aina vähän neuroottinen sillon, ku poika sen huuleensa saa...
Vaikka onkin jo 10v niin silti oon aina huolesta soikeana. Ei osaa ns.varoa huultaan vaan saattaa sormi mennä suuhun, pyyhkästä suutaan ohimennen jne. En anna syödä ns.sormiruokaa herpeksen aikana (sipseja, popcornia yms) ja muutenkin syönnin jälkeen tietää mennä käsien pesulle. Eihän käsiä voi silti olla koko ajan pesemässä ja mua ärsyttää, kun vähän väliä huomaan pojan "unohtavan" asian. Ärsyttää samalla myös itseni, kun tahtomattani seuraan koko ajan ettei poika lämi suutaan ja huuliaan. Neuroottiseksi vetää ja se on huono asia. Meillä on kaksi muutakin lasta 8v ja 2v ja pelkään hirveästi ettei tarttuisi heille tuo sama vaiva :/ 8v on paha atoopikko niin hänelle tekis kyllä hallaa kovasti saada tuo ja kun iho rikki talvella helposti niin pelkään hänen saavan muuallekin iholle tuon ja se olis hirveää.
Astiat, joista tää lapsi on syönyt kerään heti pöydästä ettei esim.2v mene hörppimään samasta mukista tms, pyyhin pöydän....
Eli kertokaa mulle miten järkevästi toimia tilanteessa? Pieni asia ehkä, mutta mulle iso peikko
Astiat, joista tää lapsi on syönyt kerään heti pöydästä ettei esim.2v mene hörppimään samasta mukista tms, pyyhin pöydän....
Eli kertokaa mulle miten järkevästi toimia tilanteessa? Pieni asia ehkä, mutta mulle iso peikko