Lapsi ja koira kadonnut Heinolassa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja silmät auki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="juu";28714593]Kolme vee karkaa kotoaan klo 22.30? eiköhän tuon ikäisten pitäisi olla tuohon aikaan nukkumassa eikä suinkaan koiran kanssa ulkona...[/QUOTE]

Niin pitäis. Mutta jos esim. herännyt tai ei ole saanut unen päästä kiinni ollenkaan ja muut ovat jo nukkuneet, saanut sitten tuollaisen päähänsä. Arvailua vain, enhän minä voi tietää mitä on tapahtunut mutta pointti oli se että ette tekään tiedä joten ei nyt kannata alkaa syyllistämään ja haukkumaan lapsen vanhempia.

Niin pitäis. Mutta jos esim. herännyt tai ei ole saanut unen päästä kiinni ollenkaan ja muut ovat jo nukkuneet, saanut sitten tuollaisen päähänsä. Arvailua vain, enhän minä voi tietää mitä on tapahtunut mutta pointti oli se että ette tekään tiedä joten ei nyt kannata alkaa syyllistämään ja haukkumaan lapsen vanhempia.

Aika naiivia ajattelua johon ei muut kykene kuin sinä

No, onhan tuossa jotain häikkää, jos oikeasti on näin, että 3-vuotias menee hukkaan yöllä. En jaksanut lukea kaikkia yksityiskohtia.

Silti kyllä jotenkin ikävää purkaa jonkun facebook-ketjua täällä olkoonkin sitten kuinka julkista tahansa.

[QUOTE="vieras";28714457]Itsejän sinä takerrut kaikenlaiseen muuhun kuin siihen olennaiseen!! Mene itse helvettiin ja pysy siellä!![/QUOTE]

Sinä se itse taidat olla jo helvetissä, jonka olet itse itsellesi rakentanut.

poika on onneksi koirineen löytynyt ja hyvässä kunnossa. ihme vaan, että miks tuon ikäinen on yksin ulkona, ja vielä tuohon aikaan. no ehkä joillakin on sitten erilainen rytmi. nukkuvat pitkään ja valvovat myöhään. mutta milloinkaan tuon ikäisen ei kuulu olla yksin ulkona

Se lapsen äiti kirjoittaa näin facessa ihan julkisesti siis:

"Lehden mukaan jossain metsä tiellä. Naapuri löysi. En ole vielä selvittänyt tarkemmin, kun väinö nukkuu tuossa vierellä ja vain katselen häntä ja silittelen ja halin.. Oli kateissa 2h. Lähti koiran perään. Kymmenen maissa. Etsittiin eka itse ja sitten soitin poliisin vasta ja laitoin face viestin. Aurinko porotti taivaalla joyen väpä ei oo tajunnu että jo ilta kun lähti ovesta ulos ..Ovi oli siis auki illalla kun tuuletin ja siivoilin. Siellä se kroksit jalassa oli köpötellyt ja edin ilman fleksiä..koko tilanne hieman outo...mutta selvitellään. Edi ei karkaile ja räksyttää kaikkia autoja..ja eivät kuulleet etsijöiden huutoja. Tosi kummallista!"

Voi meitä ihmisiä...juttua en ole sen kummemmin lukenut,mutta sen voin kertoa,että täällä naapurissa paimenkoira kulkee pihalla koko ajan heidän kolme-vuotiaan perässä. Mitähän tapahtuisi,jos lapselle sattuisi jotakin?

Yhteistyössä