Lapsi käynyt salassa kirjatossa lainaamassa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arghh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

arghh

Vieras
siis toki saa käydä mut ollaan sovittu et kertoo mitä...kerran lapsi lainasi kirjoja ja oli myöhässä palautuksent kun en tiennyt mitä oli lainannut. tuli mun nimillä lasku sitten..no nyt on käynyt samalla tavalla. ja uskaus kirje oli tullut jo viimekuussa ja siinä lukee että jos ei maksa kirjaa tai palauta sitä kirjastoon asia menee perintään:O

lapsi piilottanut nuo kirjeet minulta ja nyt löysin sen vaatekaapista ne kun siivosin sitä! mitähän tässä tekee. eräpäivä oli laskulla 28.3 ja se on vielä minun nimellä! pitäskö huomenna käydä kirjastossa vai? kirja oli myös vaatekaapin pohjalla. en tiedä miksi tyttö ei ole palauttanut kirjaa ym mutta saa luvan selvittää asian kun isältään tulee!

Kannattaa tosiaan siun käydä huomenna kirjastossa selvittämässä asia henkilökohtaisesti ja kertoa
rehellisesti kuinka on käynnyt.

Tyttö on varmaan tietää tehneensä väärin ja pelkää.

Viimeksi muokattu:
On vissiin pelästynyt,mutta joo kirjastokortti lähtisi kyllä meillä pannaan kunnes sitä osattaisiin käyttää.Kannattaa ottaa kirja ja tyttö ja mennä selvittämään.Itse ole muuten tehnyt niin että nettitunnus kirjastoon on mun valitsemalla salasanalla että pääsen tarkistamaan tytön lainatilanteen.

Ei kirjaston kirjat ihan hevillä mihinkään perintään oo ainakaan aiemmin menneet.
Kirjastossa olin siis töissä jokunen vuosi sitten..
Ja lasten puolen kirjoista ei edes mene sakkoa useimmissa kirjastoissa.
Käyt kirjastossa, viet kirjan sinne ja maksat muistutusmaksun.
Jos tuntuu että lapsi tekee noin usein, otat kortin pois, tai kysyt kirjastosta voivatko laittaa korttiin jonkun sulun määräajaksi esim. ja sitten lainaatte vain yhdessä ja sun kortilla.

joo tuo on lainattu jo syksyllä! ja nyt tosiaan oli tullut viimekuussa kirje että jos ei maksa laskua tai palauta kirjaa kirjastoon niin menee perintään!28.3eräpäivä.28euroa :O!!!!pakko viedä tuo kirja ainakin kirjastoon!

Yhteistyössä