A
arghh
Vieras
siis toki saa käydä mut ollaan sovittu et kertoo mitä...kerran lapsi lainasi kirjoja ja oli myöhässä palautuksent kun en tiennyt mitä oli lainannut. tuli mun nimillä lasku sitten..no nyt on käynyt samalla tavalla. ja uskaus kirje oli tullut jo viimekuussa ja siinä lukee että jos ei maksa kirjaa tai palauta sitä kirjastoon asia menee perintään:O
lapsi piilottanut nuo kirjeet minulta ja nyt löysin sen vaatekaapista ne kun siivosin sitä! mitähän tässä tekee. eräpäivä oli laskulla 28.3 ja se on vielä minun nimellä! pitäskö huomenna käydä kirjastossa vai? kirja oli myös vaatekaapin pohjalla. en tiedä miksi tyttö ei ole palauttanut kirjaa ym mutta saa luvan selvittää asian kun isältään tulee!
lapsi piilottanut nuo kirjeet minulta ja nyt löysin sen vaatekaapista ne kun siivosin sitä! mitähän tässä tekee. eräpäivä oli laskulla 28.3 ja se on vielä minun nimellä! pitäskö huomenna käydä kirjastossa vai? kirja oli myös vaatekaapin pohjalla. en tiedä miksi tyttö ei ole palauttanut kirjaa ym mutta saa luvan selvittää asian kun isältään tulee!