Lapsi oksentanut aamuyöllä ja aamusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja käääk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

käääk

Vieras
viimeksi oksensi siinä puoli 10 maissa eikä ole sen jälkeen enää oksentanut. Näyttää siis olevan pahin ohitse. lapsi on hyvässä kunnossa leikkii ja juoksee jo normaalisti ja olin aika yllättynyt kun veti lounaaksi ison satsin muusia ja nakkeja. Voiko lapsen viedä jo huomenna hoitoon?

Muutoin voisin ollakin vielä huomenna kotona mutta mulla on kertynyt joulukuusta ihan järjetön määrä sairaspoissaoloja. ensin itse viikon keuhkokuumeen takia, sitten toinen lapsi sairasti pahan keuhkokuumeen ja siitä tulikin jo heti 2viikon sairasloma tosin olihan siinä joulupyhiäkin välissä...

yks terve päivä kannattaa pitää. Meillä poika oksenti perjantai/lauantai yönä,sit oli pitkä väli ja alko ripuloimaan. Eilen aamumulla ripuloi kerran muttei käyny mielessäkään et tänään vielä kouluun laittasin.

Miksi? Lähinnä peilaan omaan tilanteeseen, jossa molempien poissaolo aiheuttaa tiettyä hankaluutta töissä, toisella kuormittaa kanssa työntekijöiden urakkaa ja toisella kasaantuvat omat työt, siispä vuorotellen ollaan.

Miehen tilalle on vaikea saada ketään muuta joka tietää asioista yhtä hyvin ja poissaolo aiheuttaa aina kuulemma niin paljon hämminkiä miehen mukaan.

Eikö se suositus oo että 2 tervettä päivää? Ja noron kanssa kannattaa olla varuillaan, saattaa iskeää uudestaan yhtäkkiä, vaikka lapsi ois ollut päivän tai parikin terveenä

Yhteistyössä