Lapsi ollut kipeänä viime tiistaista, ja pitäs päästä jo asioille... :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olisinko liian julma jos pakkaisin lapsen autoon ( 4 vuotiaasta kyse) ja veisin mummolaan, äsken oli 37.9 kuumetta ja on räkäinen ja yskäinen.
Pääsisin hoitamaan pankkiasioita ja verotoimistossa pitäisi käydä ja sitten yksi lahja ostamassa, nämä olisi pitänyt hoitaa jo viime viikolla...
Mies on töissä aina viiteen, niin ei iltaisinkaan onnistu... Ja mummo ei pääse meille, kun ei ole autoa sillä...

Lähinnä se mietityttää että jos kuume nousee korkeeks vaikka sitten illasta, niin vaikuttiko tuo mummon luo raahaaminen siihen. Lääkärissä käytiin viikonloppuna, mutta ei kuulemma oo mitään vikaa :/

Mummulla ei ole tällä hetkellä autoa, ja meille ei pääse ilman...
täällä ei tuo julkinen liikenne ei oikein kulje, paitsi taksit. Mutta tulee taksilla ajelu turhan kalliiksi.

Ei se olisi julmaa, se voisi olla lapsen mielestä jopa hauskaa :)

Mun lapset on olleet isovanhemmilla joskus hoidossa, kun ovat olleet kipeänä. Tyttö oli esim. viime keväänä 5 päivää siellä potemassa kuumetta ja keuhkoputkentulehdusta. Isovanhemmat osaavat upeasti hoitaa lapsen, ja meillä vanhemmilla taas ei ollut silloin mahdollisuutta olla pois velvollisuuksistamme, kun molemmat lapset oli sairastelleet ja poissaoloja oli tullut paljon.

Minä olen tällä hetkellä työttömänä, niin siksi mies ei voi jäädä kotiin välillä. Oli kyllä puhetta, että ottas joku iltapäivä vapaata töistä, mutta on nyt on niin hirvee kiire sillä töissä että ei helposti onnistu. Pian on mulla alkamassa työt, joten siksi pitäisi käydä siellä verotoimistossa.

Oon sen verran tiukkapipoinen että en lähtis kipeää lasta viemään minnekään :) Meillä tosin mun äiti on jo itse sairastellut joten en tahtois tartuttaa yhtään flunssaa sille vaivaksi.

Yhteistyössä