Lapsi toisen vanhemman luona-kysely

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sanni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sanni

Vieras
Olipas vaikea keksiä sopivaa otsikkoa...
Mutta siis kysymys kuuluu, jos vanhemmat ovat eronneet ja lapsi viikonlopun tai loma-ajan isän luona, niin soitatteko te äidit lapselle ja toivotatte hyvää yötä tai kyselette muuten mitä kuuluu? VAi ettekö ole missään yhteydessä lapseen tuona aikana?
Ja saman kysymyksen voi tietty esittää myös niille, keiden lapsi jonkun toisen luona hoidossa: soitatteko hyvän yön toivotukset, vai oletteko ilman kontaktia siihen asti kunnes taas näette?

Tää ei ole nyt mulle tarkoitettu kysymys, mutta vastaan silti.
Jos erottais, niin kyllä mä soittaisin kerran pari viikonlopun aikana. Tai mistä sitä tietää, mutta uskoisin tekeväni niin.

mä aikoinaan itse halusin soittaa lapsille hyvän yön toivotukset (lomia eivät ole koskaan olleet isällään) mutta koska ex oli niin nihkeä asian takia niin jätin sen poies. pussaan lapset lähtiessä. kun lapset ovat tukiperheessä niin päivittäin ollaan yhteydessä.

Meillä on lähinnä niin, että lapsi soittaa mulle hyvän yön toivotukset. En mä kovin paljoa halua olla "turhaan" yhteyksissä, koska saattaa alkaa itkemään ja sanoo haluavansa kotiin. Meillä on ollut hiukan hankalaa välillä tytön jääminen isälleen.

Yhteistyössä