lapsilisä kysymys..1.lapsilisän maksu??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
semmosia vaan tässä mietiskelin että kun esikon la on 19.8 niin saanko lapsilisän sitten elokuulta vaiko vasta syyskuussa ensimmäisen kerran?
ja kun äp raha maksetaan mulla 17.8 ja jos lapsi sattuukin syntymään aiaksemmion niin pitääkö siitä ilmottaa kelaan?tai voinko pyytää rahaa aikasemmin jos näin sattuu tapahtumaan?

:xmas:

niin ja sitten vielä,voinko hakea asumistukea (minä+lapsi)vasta sitten kun lapsi on saatu kirjoille tähän asuntoon??vai häh?
näyttääpi siltä että tää tyttönen jääpi kahdestaan palleron kanssa..

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
semmosia vaan tässä mietiskelin että kun esikon la on 19.8 niin saanko lapsilisän sitten elokuulta vaiko vasta syyskuussa ensimmäisen kerran?
ja kun äp raha maksetaan mulla 17.8 ja jos lapsi sattuukin syntymään aiaksemmion niin pitääkö siitä ilmottaa kelaan?tai voinko pyytää rahaa aikasemmin jos näin sattuu tapahtumaan?

Jos lapsesi syntyy elokuussa niin ekan lapsilisän saat syyskuussa

Alkuperäinen kirjoittaja vituli:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:

Jos lapsesi syntyy elokuussa niin ekan lapsilisän saat syyskuussa

ok.kiitoksia!! :flower:

Yhteistyössä