Lapsilla rankkaa :(

Kaikkea sitä kuulee!

Aktiivinen jäsen
17.09.2011
1 118
0
36
Omillani. Ovat 6v ja 3v. olen ollut kotona niiden kanssa,pph:na mutta nyt loppuikin työt.. 6v aloitti syksyllä eskarin ja on käynyt sitä kotoa käsin. Huomenna alkaa mulla työt toisessa kaupungissa ja KAIKKI muuttuu..

Molemmat menee klo 7 päiväkotiin josta taksi hakee isomman eskariin koululle ja tuo klo 13 jälk taas päiväkodille. Sieltä haetaan molemmat 16 kotiin. Itse ehdin kotiin 16.30-17 välillä riippuu miten venyy töissä. Työn takia muutamme eri paikkakunnalle jo parin viikon päästä. Siellä alkaa uusi hoitopaikka,uusi eskari,uudet kaverit,uusi koti,ekaa kertaa omat huoneet..Ennenkun ehtiivät tottua uuteen rytmiin täällä tutussa paikassa...

Hitto tää järjestettiin huonosti, mut löyty kämppä joka saatiin niin halvalla että kaupat piti tehdä HETI! Niin uutta,ei saa mistään siihen hintaan..Tyttö vei tänään kortteja kavereilleen,joissa luki heippa ja nähdään joskus,tulee ikävä..:'(

Lapset sopeutuvat yleensä nopeasti, ja saavat uusia kavereita entisten tilalle.

Joskus muutokset vaan tapahtuu nopeassa tahdissa. Mutta kyllähän teidän arki tasaantuu sitten, kun muutatte uudelle paikkakunnalle ja arki siellä alkaa =)

Markkinoikaa juttu lapsille suurena seikkailuna. Omat huoneet ja kaikki...vähänkö siistiä :)

Yhteistyössä