lapsiluku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis mun mielestä kolmessa on ihan tarpeeks hommaa, ei todellakaan iske vauvakuume ;)
Meillä 2 vanhempaa lasta jo koulussa ja nuorin on päiväkodissa. Nostan kyl hattua ihmisille jotka pyörittävät arkea monen lapsen kanssa ja käyvät töissä..

Mulla ei ole tullut raja vielä vastaan,vielä!=)
Nyt suunnittelemme kahdeksatta ja sitten laitan piuhat poikki jos tämä toive toteutuu=)Ja se on sitten varma.Piste.

Alkuperäinen kirjoittaja Ehkäpä sitten:
Nyt suunnittelemme kahdeksatta ja sitten laitan piuhat poikki jos tämä toive toteutuu=)Ja se on sitten varma.Piste.

ihan mielenkiinnosta kysyn oletko lestis?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja -:

Mikä lestis?

vlestat ei ainakaan laita piuhoja poikki. Muista lestoista en tiedä..

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja realmerkku78:
Toivon, että kolmannen jälkeen tulisi tunne, että nää on tässä..

Kyl se tulee, usko pois ;) (ei pahalla, heh)

Mä olin jo toista odottaessani saletti, että nää on tässä ja sairaalassa jo ekan kerran alkoi viiraamaan ("tää on nyt mun kohdalta ohi ja ei koskaan enää..")

Mut nyt mennään rv 38, eli pianhan se selviää..

Alkuperäinen kirjoittaja -:

En ole lestis(jos tarkoitat siis uskonnollista suuntautumista)en kuulu edes kirkkoon=)Nälkä vaan kasvanut syödessä ja oon huomannut viihtyväni lasten parissa.Muttei tätäkään iäti jaksa vaikka mieli ja tunne sanois muuta niin talous ja kroppa kertoo toista...

Mies on aina ollut sitä mieltä että kaksi riittää, minulla oli haaveena suurperhe. Nyt kahden uhmaikäisen äitinä olen 100% varma että meidän lapsiluku on täysi. Lisäksi minulla terveydellisiä juttuja, joten tuskin enää pystyisin lasta edes saamaan, joten olen tehnyt jo surutyöni siitä saakka kun esikoista odotin - sopeutunut ajatukseen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onko teille tullu tunne että nyt on lapsiluku täynnä kun ootte viimoisen lapsenne tehnyt.. vai kuinka päätös syntyi??

Toivon todella, että sellainen tunne tulisi. Meillä nyt neljä lasta (12,10,3 ja 3kk) älyttömän ihania kaikki. Mun "toivelista" olis varmaan 4-6 lasta ja miehen varmaan 2-4 lasta. Eli tiedän että miehen "lista" on nyt täynnä (näitä kahta vikaa rakastaa hulluna, mutta ellen mä olis niin kovasti halunnut, ei hän ainakaan olis painostanut tekemään)
Toivon siis että tulis sellainen tunne että: vau, olen kiitollinen näistä ja haluan hoitaa nämä lapseni hyvin, enkä haikailla "aina vaan lisää"

Periaatteessa olen tätä mieltä että jo ehkä riittää, koska miehellä vuorotyö yms. joten aika paljon olen itsekseni ipanoiden kanssa, mutta välillä silti...juuh

Yhteistyössä