V
vieras
Vieras
onko teille tullu tunne että nyt on lapsiluku täynnä kun ootte viimoisen lapsenne tehnyt.. vai kuinka päätös syntyi??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ehkäpä sitten:Mulla ei ole tullut raja vielä vastaan,vielä!=)
Nyt suunnittelemme kahdeksatta ja sitten laitan piuhat poikki jos tämä toive toteutuu=)Ja se on sitten varma.Piste.
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja Ehkäpä sitten:Mulla ei ole tullut raja vielä vastaan,vielä!=)
Nyt suunnittelemme kahdeksatta ja sitten laitan piuhat poikki jos tämä toive toteutuu=)Ja se on sitten varma.Piste.
ihan mielenkiinnosta kysyn oletko lestis?
Alkuperäinen kirjoittaja realmerkku78:Toivon, että kolmannen jälkeen tulisi tunne, että nää on tässä..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja Ehkäpä sitten:Mulla ei ole tullut raja vielä vastaan,vielä!=)
Mikä lestis?
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja realmerkku78:Toivon, että kolmannen jälkeen tulisi tunne, että nää on tässä..
Kyl se tulee, usko pois(ei pahalla, heh)
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja Ehkäpä sitten:Mulla ei ole tullut raja vielä vastaan,vielä!=)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onko teille tullu tunne että nyt on lapsiluku täynnä kun ootte viimoisen lapsenne tehnyt.. vai kuinka päätös syntyi??