Lapsiperheille sopivia lomakohteita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miili
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miili

Aktiivinen jäsen
05.09.2004
6 745
0
36
Listataanko meille matti myöhäisille kotimaisia lomakohteita, siis sellaisia joihin voi mennä ihan pientenkin lasten kanssa.

Mun listalla on:

Puuhamaa
Muumimaailma
Titinalle talo Ikaalisissa
Korkeasaari
ja tietenkin huvipuistot ympäri Suomen.

Kirjoita siis kaikki, joissa oot käyny ja tiedät kivoiksi paikoiksi! Jos jotain kommentoitavaa ko paikasta (hyvää tai pahaa) laita sekin.

Kiitos!

Tota Ähtärin eläinpuistoa en muistanutkaan, kiitos!
Minkä ikäsille sopii, noh, mä olin viimekesänä vajaa kolmevuotiaan kanssa Titinalletalossa,
Muumimaailmassa oli tämä samainen lapsi + yks vuotias, joka nukkui koko reisun :D .
Korkeesaaressa ja Puuhamaassa oli molemmat mukana, mutta Puuhamaassa pienelle ei ollu muuta kuin uimista ja hiekkalaatikko. Isommalle kylläkin paljon viihdykettä.
Huvipuistoista ollaan käyty vaan Tykkimäessä ja siellä oli paljon laitteita pienille, ihan pienillekin.

Mitä pienempi, sen varmemmin sen kanssa ei kannata mennä minnekään landioihin, koska niissä saa sitten luuhata tulevat kesät. Nauttikaa aikuisten kohteista vielä tämä kesä kun voitte, ja tulevina kesinä saatte kylliksenne käydä landioissa.

Puuhamaa on hyvä paikka, siellä on aktiivista liikunnallista toimintaa.

kiteen eläinpuisto on tosi kiva, siellä näkee eläimet takuuvarmasti (myös pienet ihmiset esim. rattaista), eläimistö on kiva ja sen reitti on sopivan pituinen. meillä oltiin ekan kerran siellä vajaan vuoden vanhan kanssa ja tykkäsi tosi paljon. suosittelen jos joku eksyy kuutostielle:) ps. jos ajelette ohi niin eläinpuiston lisäksi löytyy uimaranta jota kannattaa kysyä!

ja näistä oli jo joku ketju aikaisemmin, mutta lahdessa on launeen perhepuisto jota moni suositellut.

Yhteistyössä