lapsiperheitä ystäviksi keravalta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vasta muuttanut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vasta muuttanut

Vieras
Hei

Muutimme keravalle vuodenvaihteessa 04/05, perheeseemme kuuluu isä 28, äiti 25 ja poika 4,5v. Isä tekee päivä työtä ja äiti 3-vuoro työtä,
vapaa aika menee pääosin keskenään koska taloyhtiössä ei juurikaan ole kavereita pojalle ja lapsiperheelisiä ystäviä ei juurikaan ole tullut vastaan. Onko keravalla paikkaa jossa voisi tutustua ja ystävystyä toisiin lapsiperheisiin? Olisi kiva saada ystäviä Keravalta.

T: perhe Keravalta

Heips,

Meitä äitejä ja lapsia löytyy myös Keravan mammat -listalta. Ollaan eri-ikäisiä ja eri puolilta kaupunkia, sekä työssä käyviä että kotiäitejä. Meitä on jo 60 ja uudet listalaiset ovat tervetulleita :-)

Käy laittamassa "hakemus" osoitteessa:

http://groups.yahoo.com/group/keravanmammat

t. listaemo

Hei!

Täällä olis yks perhe keravalta. Olen 22w ja minulla on kohta vuoden ikänen poika ja avokki on töissä päivät niin joskus todellakin seuraa kaipaa kun seinät kattuu niskaan kotona.'

kokeilin tuohon keravan mammoihin liittyä mutta en jostakin syystä sinne koskaan päsäe joidenkin koodien vai mitä se viimeks kyseli niin en ole nyt sitten edes sitä uudestaan kokeillut.
jos joku osaa auttaa niin auttakaa ihmeessä

laittele vaikka yyllä tulemaan s.posti osotteesi niin kerron lisää itsestäni =)

täällä kans 4 lapsukaisen( + la.tammikuussa)27 vuotias kotiäippä kaipailisi muiden äitien seuraa.muutimme keravalle vajaa kaksi vuotta sitten,eli uusia mukavia perheellisiä kavereita kaipaisin.yritin myös liittyä keravanmammat sivulle mutta mistä sen yahoo tunnuksen saa?jos joku tietää niin apua kaipaillaan =) =)

heippa!

minä kait sain sen toimimaan mutta jos sulla ei ole yahoossa s.postia niin saat sen kun teet sinne sellasen,mulla oli vanha niin sillä sitten tein sen mutta en tiiä teinkö oikein.
en osaa neuvoa oikeen kun se sivu ei ole suomeks ja mulla ei ole kielipäätä.

Mammeli04, sinut on juuri hyväksytty listalle eli kuulumisiin siellä!

Mami: yahoo-tunnuksen perustaminen neuvotaan siellä yahoo:ssa eli "hakemusta" laittaessasi saat myös ohjeet tunnuksen perustamiseen.

Jos haluat, laita privaviesti (keravanmammat@suomi24.fi), niin voin yrittää opastaa sulle sitä liittymistä. Kieltämättä yahoon listalle liittyminen ei välttämättä ole ihan simppelimmästä päästä...

Kuulumisiin,

t. listaemo

Yhteistyössä