lapsivapaa vuorokausi miehen kanssa. mitä voisi tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mindy"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä mun mielestä pitäis itte keksiä jotain kivaa tekemistä, eikä kysellä muilta :D
Tulee ihan mieleen omat lapset pienempinä "äiti mulla on tyyylsääää, mitä mä voisin tehdä?"

Kyllä mun mielestä pitäis itte keksiä jotain kivaa tekemistä, eikä kysellä muilta :D
Tulee ihan mieleen omat lapset pienempinä "äiti mulla on tyyylsääää, mitä mä voisin tehdä?"

:D

Selaa paikallislehteä (tai nettiä kun se sulla nyt ilmeisesti kerta on auki) ja tutki mitä tarjontaa omalla paikkakunnalla just nyt olis....
Mitä ravintoloita, millaisia listoja niissä, tarjouksia, elokuvateatteri, viimeiset mahdollisuudet kesäteatteriin tms.

Me oltiin just miehen kanssa Vantaalla holiday innissä ja sit käytiin flamingon spa:ssa uimassa ja hohto-golffaamassa sekä syömässä. Oli aivan parhautta :)

Ei toki auta jos matka on pitkä mutta lähinnä ajoin sitä takaa että kannattaa tehdä jotain toiminnallista, ei mitään leffaa ja ruokaa vaan jotain missä saa nauraa yhdessä :))

Me varmaan käytäs mottoripyöräajelulla. Sit jonnekkin ulos syömään, ehdottomasti johonkin semmoseen "parempaan" paikkaan, jonne ei lapsien kans tule lähdettyä kovin helpolla.

Yhteistyössä