Lapsivapaata mutta mitä tehdä??? Mikään ei kiinnosta! !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ahdistaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"ahdistaa"

Vieras
Mua niin ottaa aivoon kun ois kahdenkeskistä aikaa mut ei kiinnosta mikään. Kun raskaana ei voi sitä eikä tätä. Kaikkea varjostaa huono ja raskas olo ja ties mikä.
Kotona ei jaksais olla mut eipä tuu mieleen mutään minne mennä.
Ja tätä se tulee olemaan vielä koko loppuvuosi ja sitten se vauva-aika ties kauan. Mä en voi mitään enkä pääse minnekään.

Eikö siitä lapsivapaasta kahdenkeskisestä voi nauttia kotona? Saunokaa, käykää kävelyllä, tehkää hyvää ruokaa, kattokaa joku leffa. Pitäkää toisianne hyvänä ja jutelkaa.

Näin vaikka, itselle voi tehdä vaikka naamion ennen saunomista jalkahoitoa...ne ainakin piristää mua

ei sitä rahaa tarvi paljoa käyttää ku saa jo kummasti mukavaa aikaan.onko lähellä mittää mukavaa luontoo että kävisittä siellä käveleen?nyt tarvisit tuuletusta pois 4 seinä sisältä!

En mä jaksa kävellä. Sauna, seksi, leffat sun muut kuuluu meidän arkeen. Mä haluan pois kotoa! Mutta kun tää raskaus rajoittaa kaikkea! Mies ehdotti että mennään risteilylle. Mitä hittoa mä siellä teen, katson kun muut kännää?

Kyllä minä olin mieheni kanssa risteilyllä kun odotin esikoistamme.. Rv 34 ja minulla muhkea maha. Kahteen saakka jaksettiin yökerhossa tanssia, käydä show esityksiä katsomassa ja shoppailla. Seuraavana aamuna sitten uima-allasosastolle ihmettelemään ja saunomaan. Maihin en jaksanut lähteä kävelemään.. Oli kiva reissu. :)

Menkää jonnekin kylpylään täällä kotimaassa, jos ei risteily kiinnosta.

Mitä helvettiä sä sitten täällä kyselet mitä vois tehdä kun mikään ei kiinnosta? Mikään ei kelpaa? Mitään et sit kuitenkaan voi(viitsi) tehdä ku oot raskaana? Sääliks käy sun miehes ku tollasta vinkujaa joutuu kuuntelee ja kattelee. Mä olisin tolla asenteella todella loppu itteeni.

Se että en halua vkl risteilyllä katsella känääviä ihmisiä ei tarkota että Mä haluaisin kännätä!
Ja siksi kirjoitan koska käsittääkseni täällä saa purkaa kun ahdistaa, vituttaa ja tekis mieli raivota!!!

Ja sinä "argh", haista paska. Mä olenkin todella loppu. Mistä sä päättelet etten VIITSI tehdä mitään kun olen kirjoittanut että mä olen sairaslomalla, en pysty kävellä paljoa eikä vointi ole hyvä!

Mä tiedän että on vaikka mitä kivaa tekemistä mutta mä en osaa olla innoissani mistään koska en PYSTY nauttia mistään koska mulla ei ole hyvä olla!!! Siksi mua vituttaa ja itkettää ja raivostuttaa tämä tilanne!

Mä olen kyllä stynyt olemaan kotona neljän seinän sisällä ja katsomaan kun mies voi tehdä mitä haluaa!
Vihaan tätä olotilaa!!!

Kiitoa ja anteeksi.

ei ole sairaus, sen kuuluu olla vaivalloista ja hankalaa.

Vaihda asennettasi ja keksikää sitten jotain kivaa yhteistä tekemistä. Tuolla asenteella et tule nauttimaan mistään mitä voisittekin tehdä. Yleensä paikoillaan jumittaminen saa olon vielä kamalammaksi ja kropan entistä enemmän jumiin.

Mulla ihan sama olo. Voisin vaan nukkua, kun muutakaan voi. Ihan sama onko esikoinen kotona vai ei, ei mitään voi tehdä...tai ainakaan jaksa. Vihaan ravata vessassa vähän väliä kun sattuu kun rakko täyttyy. Närästää, ei voi edes tietokoneella istua. Lyllerrän kun Muumipeikko jolla on tungettu jotain ylimääräistä jalkiväluun odottaen että se sieltä tippuu.

Seksiä ei meillä harrasteta, kun miehestä tuntuu oudolta vauva sisälläni ja en kai muutenkaan ole viehättävilläni. Sanoi kyllä että jos nyt sitten kokeillaan, kun haluaisin tämän käynnistyvän. Suihin kyllä otan mieheltäni välillä, että kai se niinkin käy. Itse olen tottunut enkä nyt oikeen itsekään siitä seksistä nauti kun olo ei ole kovin seksikäs.

Että tosiaan nyt ei tunnu kovin naiselliselta olo vaan vauvantekokoneelta. Haluaisin urheilla, harrastaa kunnolla seksiä, mennä vaikka sinne risteilylle ja nauttia siitä lasten kanssa, mennä metsään kävelylle...ihan mitä tahansa, mutta ei nyt. Nyt ei pysty kun joka paikkaan sattuu eikä mikään tunnu hyvältä. Mitäs nyt siivoskelen ja valmistelen vauvan tuloa. Saisi jo tulla.

Jos se olisikin tämä raskausaika joka täytyy kestää. Mutta eihän se siihen lopu. Sitten on taas pitkä aika kun olet kiinni kotona etkä voi mennä mihinkään. Ekan vuoden aikana lopussa ehkä pariksi tunniksi joo. Seuraavana vuonna sitten muutamaksi tunniksi jne.

Se mua ahdistaa kun loppua näille kahleille ei näy.

Kyllä, on tyhmää valittaa lapsista, pitää olla kiitollinen ja rakastaa. Mutta jos ei jaksa aina olla se joka antaa, luopuu omasta hyvästään, menee jonkun muun ehdoilla eteenpäin.

Huono omatunto on siitä että musta tuntuu etten kestä tätä raskautta, että haluaisin mennä ja tulla koska muut lapset ovat juuri sen ikäisiä että nyt mulla olisi ollut enemmän aikaa itselleni.

Mutta mä olen nyt taas raskaana, taas sidottu moneksi vuodeki.

[QUOTE="ahdistaa";28922389]Jos se olisikin tämä raskausaika joka täytyy kestää. Mutta eihän se siihen lopu. Sitten on taas pitkä aika kun olet kiinni kotona etkä voi mennä mihinkään. Ekan vuoden aikana lopussa ehkä pariksi tunniksi joo. Seuraavana vuonna sitten muutamaksi tunniksi jne.

Se mua ahdistaa kun loppua näille kahleille ei näy.

Kyllä, on tyhmää valittaa lapsista, pitää olla kiitollinen ja rakastaa. Mutta jos ei jaksa aina olla se joka antaa, luopuu omasta hyvästään, menee jonkun muun ehdoilla eteenpäin.

Huono omatunto on siitä että musta tuntuu etten kestä tätä raskautta, että haluaisin mennä ja tulla koska muut lapset ovat juuri sen ikäisiä että nyt mulla olisi ollut enemmän aikaa itselleni.

Mutta mä olen nyt taas raskaana, taas sidottu moneksi vuodeki.[/QUOTE]

No miksi ihmeessä ette voisi käydä nyt lapsivapaalla ulkona syömässä ja esim. elokuvissa???

Yhteistyössä