Hae Anna.fi-sivustolta

Lapsuuden olennot

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä Hanski, 02.09.2005.

1. Hanski Vierailija

Näin muutaman kerran outoja olentoja ollessani noin 6-vuotias. Ne tanssivat/liikehtivät ja olivat läpikuultavia, ihan kuin ohutta sifonkia. Korkeutta oli noin 150 cm. Samalla kuului helisevää musiikkia tms. Kokemus oli aina hyvin rauhoittava, en pelännyt. Muistan, että ihmettelin mielessäni miksei äitini reagoinut näihin olentoihin mitenkään vaikka seisoi vieressä. Hän ei siis niitä nähnyt.

Nuo kokemukset katosivat muististani useiksi vuosiksi, kunnes yht'äkkiä palautuivat mieleeni pari vuotta sitten. Mitäköhän nuo olennot ovat voineet olla? En jostain syystä usko, että olivat enkeleitä?!

Kiitos jos joku osaa kommentoida :)

2. Nukkumaija Vierailija

Maailmankuvamme on kutistettu hyvin suppeaksi, ja todellisuudessa näemme vain murto-osan kaikesta todellisuudesta. Usein herkemmät lapset (ja eläimet) näkevät enemmän, mutta kaikesta siitä aikuisten on helppo syyttää lapsien vilkasta mielikuvitusta. Ympärillämme on useita päällekkäisiä maailmoja, astraalimaailmassa asuvat luonnonhenget. Todennäköisesti olet nähnyt näitä luonnon henkiä, joita voimme kutsua keijuiksi, menninkäisiksi, maahisiksi, peikoiksi jne...sen mukaisesti, millaisia oiminaispiirteitä näillä olennoilla on. Heillä kaikilla on luonnossa oma tehtävänsä, he huolehtivat eläimistä ja kasveista. Monien mielestä tällaiset olennot kuuluvat ainoastaan satuihin ja tarinoihin, mutta yhtä monet ovat joskus lapsuudessaan nähneet näitä olentoja täysin valveilla, selkeästi, eikä missään kuumehouruissa. Usein tämä kyky katoaa n.7 vuoden iässä, kun siirrytään kouluun ja aikuisten tasapäistävään maailmaan. Ystäväni esimerkiksi täytettyään seitsemän vuotta menetti kykynsä nähdä näkymättömiä luonnonystäviään, ja oli pitkään hyvin itkuinen ja murheissaan asian vuoksi. Hänelle nämä taruolennot olivat yhtä näkyviä ja todellisia kuin materiaalinenkin maailma. Nykyään hän on fiksu ja tasapainoinen aikuinen, ja hänen lapsuutensa oli turvattu ja onnellinen.

3. Erkki Vierailija

Muistan yhden näyn lapsuudestani. Olin alle kouluikäinen ja ehkä sairas. Makasin vanhempieni sängyssä yläkerrassa ja äkkiä oven takaa ilmestyi paksu karvainen käsivarsi joka jysäytti säkin oven pieleen.

Myöhemmällä iällä olen pohtinut että mahtoiko tämä olla se säkki, jossa tulivat elämäni taakat. Lapset kyllä näkevät etenkin kuumeisina kaikenlaista.

4. Muuan Vierailija

Muistan lapsuudestani kannon takana kyräilevän noita-akkamaisen hahmon. En pelännyt kovin paljon mutta taapersin (olin varmaan korkeintaan 3-vuotias) isosiskojen ohi että saatoin kulkea heidän edellään niin etten jäänyt yksin noidan kanssa.

Muistikuva on selkeä, mutta suhtaudun siihen hiukan varovasti, sillä olin silloin hyvin pieni. Muistan miten minun oli hankalaa kävellä (oikeasti ihan matalassa) kanervikossa...

5. kiti Vierailija

Näin samankaltaisia olentoja jotka olivat mustia. Toinen oli lihava ja toinen laiha, ne liikkuivat kevyesti. Ystäväni näkivät ne myös, ihmettelimme niitä aamulla. Myös toinen ystäväni on nähnyt tälläistä ja on muutenkin yleistä, mutta eivät kai siitä monet puhu, tai keksivät jotain tieteellisiä selityksiä..

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri