Hae Anna.fi-sivustolta

lapsuudesta

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä outo tapahtuma, 17.08.2005.

1. outo tapahtuma Vierailija

olin noin 5- tai 6-vuotias. heräsin yöllä sängyssäni kasvot seinään päin. kun käännyin toiselle kyljelleni, näin oviaukossa vaalean, hyvin laihan olennon (aivan kuin sen ruumis olisi ollut rautalangasta tehty), jolla oli hyvin lyhyt vaalea kihara tukka. säikähdin kovasti jo sen takia, että illalla äitini laittoi AINA huoneeni oven kiinni, kun menin nukkumaan ja nyt ovi oli siis auki. menin peiton alle piiloon. kuulin äänen, joka kutsui: lapsukaiset puurolle. ääni ei ollut äitini ja ihmettelin miksi hän kutsuisi minut aamupalalle keskellä yötä. samassa jokin puristi nilkkaani. muuta en muista. aamulla olin sanonut äidilleni, että huoneessani oli yöllä käynyt aave. kaikki tämä unohtui kokonaan pitkäksi aikaa. tapaus palasi mieleeni uudestaan ehkä noin 11- 12-vuotiaana, kun kuulin ensimmäistä kertaa avaruusolennoista ym. yliluonnollisesta.
    lapsuudestani en muista paljoa muuta kuin sen, että pelkäsin kun rupesin nukkumaan. usein tällöin piilouduin peittoni alle ja kuvittelin sen olevan jokin mahtava suoja. vaikka kuka tulisi huoneeseeni, se ei pystyisi minua vahingoittamaan, koska peittoni suojasi minua.
    joskus myöhemmin ehkä jo teini-ikäisenä katselin tv:stä jotain ohjelmaa, joka käsitteli avaruusolentoja. nyt jo kuollut mummoni tuli huoneeseen ja katsoi hyvin pienen hetken kanssani tätä ohjelmaa. hän näytti olevan todella peloissaan. myöhemmin hän kertoi oudoista peltokuvioista lapsuudenkotinsa lähettyvillä.
    olen aina ollut huono nukkumaan öisin, uni ei tule millään (se selittää miksi kirjoitan tätä tähän aikaan) ja joskus pelkään todella paljon öisin. minulla on monia fyysisiä vaivoja (esim. päänsärkyä (joka alkoi ehkä juuri noin 6-vuotiana ja oli ensimmäiset vuodet todella voimakasta), mahavaivoja, outoja kipuja mahassa ja jaloissa), joihin kukaan lääkäri ei ole keksinyt syytä.
    mietin vieläkin tätä lapsuuteni tapahtumaa. mitään vastaavaa ei ole sen jälkeen tapahtunut tai en ainakaan muista. olenko nähnyt todellakin vierailijan avaruudesta vai onko se voinut olla joku henkiolento? tiedän varmasti, että olin hereillä kun olennon näin.

2. lukija Vierailija

oon lukenu monta kirjaa ufoista/humanodeista, eikä koskaan humanoidilla ole kuvattu olevan hiuksia.

3. hybridi Vierailija

eikös hybrideillä (ihmisen ja humanoidin risteytyksellä) ole usien valkea tukka?

4. Star Vierailija

Hyvin paljon mahdollista, että olet jo nähnyt avaruuskaverin. Kontatkit alkavat yleensä jo lapsena ollessa ja sitten välillä voi olla taukoa tapaamisissa, kunnes myöhemmin ne voi alkaa uudelleen.

Mietin tuota ovea, jonka kerroit olevan auki, vaikka sen pitäisi olla kiinni. Avaruuskaverit eivät avaa ovia, hehän pystyvät liikkumaan kehoillansa näiden meidän fyysisten esteiden, esim. ovien ja seinien läpi, niin myös me ihmisetkin, silloin kun olemme kehostamme irtaantuneena, siis energiaruumiissamme. Ehkäpä olet ollut heidän mukana reissulla ja he ovat tuoneet sinut tuon oven kautta takaisin tai enkä olet puoliunessa itse mennyt ovesta ulos (ehkä avaruuskaverien kutsumana) ja siksi ovi jäänyt auki.

Lapsena näihin tapahtumiin liittyy yleensä pelkoa tuntemattomasta. Myös se, että pelkäsi nukkumaanmenoa jo etukäteen ehkä kertonee, että olet ehkä tapaillut heitä lapsena ollessasi. He eivät vahingoita sinua, ehkä olet jo aikaisemmissa elämissä tuntenut heidät, he käyvät vain tervehtimässä, antamassa hoitoja ym.

Kun kerroit mummostasi ja viljapeltokuvioista ja fyysisistä oireistasi, niin sekin viittaa siihen, että teillä on kotosalla ehkä ollut ""aktiviteettia"" näiden kavereiden toimesta. Kyselit voisiko kyseessä olla henkiolento, niin minulle tulee mieleen, että henkiolento on ehkä enemmän ihmismäisen näköinen ja ei ehkä peloita niin kovasti. Kävi mielessä luonnonhengetkin, keijut ja tontut.

Sinä itse tiedät sydämessäsi, kun oikein mietit, hiljennyt ja muistelet ko. tapahtumaa vaikkapa silmät kiinni, että kuka sinua kävi tapaamassa silloin. Jo se, että muistat ko. tapahtuman yhtä elävästi kuin eilisen tarkoittanee sitä, että kyseessä ei ole välttämättä mikään pelkkä unitilassa tapahtunut asia.

Voi olla, että olet kieltänyt heitä tulemasta, kun et enää muista näitä tapaamisia. Tosin alitajunnassa voi olla muistissa enemmänkin, jos esim. vaikka hypnoosin kautta niitä lähtisi tutkimaan, mutta en välttämättä sitä suosittele sinulle ainakaan tällä hetkellä. Sinä muistat sitten ehkä näitä vanhempiakin asioita, kun oikea aika on.

Tuo pelko on meidän ihmisten ensimmäinen reaktio tuntemattomaan, mutta kun pääsee pelon yli, avautuu tietoisuus enemmän ja uskaltaa enemmän katsoa ja kokea. Toivon, että en mitenkään sinua saa nyt pelkäämään näitä asioita, sillä rauhan asialla nämäkin kaverukset ovat. Yleensä kokemusten alussa näitä pelätäänkin ja sitten kun pelot on voitettu (esim. ei pelkää enää nukkumaanmenoa ja sitä että esim. makuuhuoneen vaatekaapin ovi on jäänyt auki, josta joku voisi kurkistaa) voi tullakin vaihe, että ei enää muista näitä tapaamisia tai niissä on paussi ehkä sinunkin pyynnöstäsi - tai niitä ei ole ehkä tarpeen edes muistaa tällä fyysisellä tasolla.

Joku sanoi, että nämä kaverukset olisivat pelkästään kaljuja, mutta kyllä heillä on myös hiuksia, vaikka useimmissa kirjoissa näytetäänkin kuvia vain näistä ns. harmaista kavereista, joilla ei ole hiuksia.

5. kata Vierailija

Ainakin fyysiset oireesi ja pelkotilasi ovat samoja kuin minulla. Pelkään aika voimakkaasti, vaikken kunnolla tiedä mitä. Minulla on todettu yleistynyt ahdisuneisuushäiriö. Jos kipuihisi ei ole löydetty ""kunnon"" syytä, ehkä ne voivat olla mielialastasi johtuvia.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri