Laskekaapa paljonko mulle on tullut painoa neuvolakäyntien välissä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sia"

Vieras
6.4. oli paino 61,1 kg. Eilen eli 24.5. paino oli 63,4 kg. Paljonko painoa on kertynyt per viikko? Välissä siis 6 vkoa 6 päivää.

Neuvolan täti taisi laskea omiaan..

Kun vaan mietin... Menin neuvolan tädin punnituksen jälkeen lääkärille, joka kommentoi, että painoakin tullut rapsakasti. Merkkasi terkkari äitiyskorttiin, että +619g/vko... Onko oikein laskettu?

[QUOTE="vieras";23844614]63,4-61,1=2,3kg on tullu lisää. Ja 2,3kg / 7 vk= n. 300 g viikossa.[/QUOTE]

Näin minäkin laskin, mutta eri koulun on terkkari käynyt. Eipä sen väliä, kun itse tiedän painoni kuitenkin. Ja syömäni suklaat ;)

[QUOTE="sia";23844638]Kun vaan mietin... Menin neuvolan tädin punnituksen jälkeen lääkärille, joka kommentoi, että painoakin tullut rapsakasti. Merkkasi terkkari äitiyskorttiin, että +619g/vko... Onko oikein laskettu?[/QUOTE] Ei oo oikein jos tuo pari kiloa on tullut seitsemässä viikossa. Jos olisit lihonut noin paljon olisit lihonu yli neljä kiloa. Etkö tosiaan osaa laskea?

[QUOTE="vieras";23844668]Ei oo oikein jos tuo pari kiloa on tullut seitsemässä viikossa. Jos olisit lihonut noin paljon olisit lihonu yli neljä kiloa. Etkö tosiaan osaa laskea?[/QUOTE]

Tosiaankin minä osaan laskea.

Yhteistyössä