Laskettu aika

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MOM
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MOM

Vieras
Mä tässä mietin kun oma laskettu aika on tänään, että kuinka tarkka se on.
Vatsassa alkoi sellainen menkkamainen hyvin lievä jomotus jo torstaina ja on siis kestänyt muutaman päivän. Suppareita on ihan vain niitä ennakoivia harjoitussupistuksia.
To-pe yönä nipisti ikävästi muutaman kerran 20 minuutin välillä.
Selvästi toi menkka juilinta meinaa, että jotain tapahtuu, koska en ole raskauteni aikana kokenut sellaista ennen.
Kysymys on niille joilla kokemusta, että kuinka kauan sellainen voi kestää?
Onko mahdollista, että mulla menee tässä vielä viikko pari odottaessa? Vai meinaako jomotus, että ovella ollaan jo?

Laskettu aika on se tietty päivä +- 2 viikkoa. Eli jos tämään on tuo ""maaginen"" päivä, on sinulla ollut laskettu aika jo 2 viikon ajan, ja sitä laskettua aikaa on vielä 2 viikkoa jäljellä. Jos ei vauvasi sinä aikana synny, aletaan synnytystä käynnistelemään.

Menkkajuilinta monesti meinaa että paikat pehmenee ja mad. kohdunsuu lyhentyy. Itellä menkkajuilinta lyhensi sentin ja avas sormelle. Suppareita (kivuliaita) oon nyt ootellu viikon. Kyl se siitä. :)

Niin, että siinä siis voi mennä viikkokin odotellessa, vaikka jomottaakin massua. Jos odottelisi menkkoja tietäisi, että parin päivän sisään tapahtuu, mutta vauvan kanssa taitaa olla eri juttu, eli voi mennä kauemminkin.

Sitä on valmistautunut synnytykseen ja opiskellut ja nyt jäljellä vain odotus, humph! Täytyy vain ottaa päivä kerrallaan.

Yhteistyössä