Läski Läski Läski Läski Läski

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen oksettava läski läski läski läski läski!!!!!!!

Hyi helvetti!!! Inhoan peilikuvaani. Mies sanoo että ole kaunis, mutta sanoo vain jotta mieleni olisi parempi.

Tekisi mieli olla syömättä mitään!!!!!! Nyt on vähän pakko kun odotan vauvaa.

Läski et ole, etenkään kun olet raskaana. Sen sijaan itsetuntosi on huolestuttavan heikko sillä, a) laitat tänne viestiä, jotta saisit kehuja tai b) laitat tänne viestiä, jotta saisit ylipäätään huomiota. Huolestuttavin vaihtoehto on c) eli että todellisuudentajusi on jo hämärtynyt:(

Alkuperäinen kirjoittaja akateeminen äiti:
Läski et ole, etenkään kun olet raskaana. Sen sijaan itsetuntosi on huolestuttavan heikko sillä, a) laitat tänne viestiä, jotta saisit kehuja tai b) laitat tänne viestiä, jotta saisit ylipäätään huomiota. Huolestuttavin vaihtoehto on c) eli että todellisuudentajusi on jo hämärtynyt:(

Juur näin.

Tiedän. Samoissa tunnelmissa mennään. Mä oon jopa edellisen raksuden keskeyttänyt rv 10 ihan pelkästään siitä syystä et en kestänyt painonnousua. Nyt on vaaka piilossa ja muut läheiset vahtimassa et syön kunnolla enkä päädy hätäpäissä samaan ratkaisuun. Vihaan syömistä ja ruokaa. Vihaan mun levinnyttä persettä ja mahamakkaroita. Vihaan selluliittia täynnä olevia reisiä. VIHAAN SITÄ ET PAINO ON JO NOUSSUT 3KG VAIKKA VIIKKOJA VASTA 7.

Alkuperäinen kirjoittaja 170/63:
Tiedän. Samoissa tunnelmissa mennään. Mä oon jopa edellisen raksuden keskeyttänyt rv 10 ihan pelkästään siitä syystä et en kestänyt painonnousua. Nyt on vaaka piilossa ja muut läheiset vahtimassa et syön kunnolla enkä päädy hätäpäissä samaan ratkaisuun. Vihaan syömistä ja ruokaa. Vihaan mun levinnyttä persettä ja mahamakkaroita. Vihaan selluliittia täynnä olevia reisiä. VIHAAN SITÄ ET PAINO ON JO NOUSSUT 3KG VAIKKA VIIKKOJA VASTA 7.

Tää ei ole totta, eihän :( ?

Alkuperäinen kirjoittaja Keikas:

Tää ei ole totta, eihän :( ?

On. Harmaana mä voin sen tunnustaa. En sitä sanonut syyksi kun keskeytyslupaa hain, mutta se oli se syy. Varmaan oli parhaaksi, tilanne oli sellainen et pahoinpitelin jo itseäni kun en kestänyt pöhöttynyttä vartaloa. Ajatukset ja puheet alkoi olemaan aika itsetuhoisia. Nyt tunnen taas et se mieliala ottaa vallan mutta taistelen sitä vastaan. En anna itselleni lupaa tarkkailla itseäni peilistä. En ostele uusia vaatteita joita joutuisin sovittamaan ja näkisin et koko on suurempi kun mikä on "sallittu". Syön aina kun mies tai joku muu käskee syömään enkä ajattele sillon sitä mitä teen. Mekaanisesti suoritan toimenpiteen. Ei tämä helppoa ole.

Henkisesti noin epävakaan ihmisen ei pitäisi hankkia/saada lapsia. Oma psyyke kuntoon ensin ja sen jälkeen vasta lapset.

Mä ymmärrän 170/63:aa.
Minuakin ällöttää olla raskaana. En ole varma haluanko lasta. Olen jo 30 vee, mutta olen silti epävarma siitä, haluanko ikinä lapsia vai en. Mua ällöttää lihoa, ällöän sitä, että joudun imettmään (yök, jo tuo pelkkä sana saa aikaan oksennusrefleksin) ja mä en kestä että joku kutsuu mua joskus äidiksi. Enhän mä tiedä lapsista mitään. Olen vasta 6. viikolla, joten tämän voisi vielä keskeyttää. Mutta kun en ole varma... Inhoan vain tätä raskauden fyysisyyttä. Ihan kuin olisin joku lehmä joka odottaa että joku tulee lypsämään. YÖK.

Yhteistyössä