Läskin sulattajat viikko 26

terapian tarpeessa

Aktiivinen jäsen
22.02.2008
3 243
0
36
Läskin sulattajat viikko 26

AnniHelena71..............162 cm...LP 76 kg.........NYT 68,4 kg... -1 kg

Barbapapa...................173 cm...LP 70 kg.....................................UUSI

Elopompelo..................165 cm..... LP 96,0 kg...NYT 85,5 kg... -1kg

Endless Sacrifice...........158 cm...LP 71,6 kg.....NYT 72,0 kg.... -200 g

Huvitutti......................170 cm...LP 70,0 kg...UUSI

Häjy Emäntä................175 cm...LP 77,4 kg...NYT 64,3 kg... +/-0 g

IhanaValo.....................168 cm... LP 73,5 kg... NYT 74,5 kg... +1,6kg

just just........................159 cm..LP 74 kg...... NYT 75 kg... +1 kg

Lilii lisänimetön............171 cm...LP 67,0 kg...NYT 62,4 kg... -400 g TAVOITE SAAVUTETTU! ONNEA!

Mahakas......................152 cm...LP 56,1 kg... NYT 55,6 kg...+300 g

Manta76......................180 cm...LP 103,3 kg...NYT 93,5 kg... -300 g

Meritähti......................173 cm...LP 79,3...NYT 80,2 kg... -100 g

Nanna06......................164 cm...LP 58 kg...............................UUSI

Pienenhetken..............162 cm....kiinteyttämässä...mukana

Piipi Pöppiäinen.........................-20-30kg ...NYT -9,9 kg... -400 g

Pikkasen Pyöree..........157 cm... LP 62,0 NYT -8,5 kg = 53 kg.... -500 g

PipariSuu.....................173 cm...........................................UUSI

pojat03ja08.................175cm....LP 87 kg... NYT 85,1 kg.... -400 g

Räpätäti.......................168 cm...LP 69,7 kg ..NYT 67,3 kg.... -1,5kg

Saaru...........................160 cm....LP 79,0 kg...NYT 63,5 kg... -500 g

Samperi.......................170 cm.....LP 72,0 kg...NYT 74 kg... +/-0 g

Scarlett O Harava ........168 cm...LP 100 kg... NYT 96 kg... -1 kg

sef................................163 cm...LP 85 kg......NYT 76,2 kg... -8,8 kg

terapian tarpeessa............................alk. 1.10....NYT -6,8 kg... -500 g

Tinderella81.................160 cm...LP 84,0 kg...................................UUSI

Tunnelma Tuuli............168 cm....LP 87,2 kg...NYT 79,7 kg... -1kg

Turkilmas.....................175 cm....LP 106,9 kg...NYT 101,9 kg ... -200g

vaimo-82................................................................... ....................UUSI

Viivi-85.........................165 cm.....LP 76,6 kg...NYT 68,4 kg... +/- 0 g

Åboriginal.....................168 cm...LP 74 kg.....NYT 70,6 kg..... -500 g

Öökkänä...........................170 cm....LP 95,4 kg...NYT 80,6 kg... -800g

Ilmoitelkaahan taas hienoja tuloksia tänne :)

Ja kovasti tsemppiä kaikille alkaneelle viikolle.

Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Ai niin ja pyyntö: voisko saada tän ketjun alkuun aina heti maanantaina aamulla?

Onko sulla oikeutta pyytää tuollaista, kun itse päivitit aikaisintaan keskiviikkona ja joskut et edes aloittanut uutta ketjua.

Tasaisesti tippuu vaikken ihan ehdottomasti ilman herkkujakaan ole ollut =) Nyt 68,4kg eli -1kg

Lähdemme lauantaina kolmeksi viikoksi Kyprokselle, saa nähdä miten siellä onnistun pysymään kohtuudessa kun kaikki ihanat meze-ruuat houkuttaa :p Täytyy vaan yrittää syödä pieniä annoksia, kaikessa on paljon oliiviöljyä... En ole varma, pääsenkö sieltä kovin usein nettiin ja/tai vaakalle mutta katsotaan. Jos musta ei kuulu mitään niin sitten maaliskuun loppupuolella palaan taas raportoimaan, joten älkää viskatko mua pois.

Alkuperäinen kirjoittaja oikeus:
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Ai niin ja pyyntö: voisko saada tän ketjun alkuun aina heti maanantaina aamulla?

Onko sulla oikeutta pyytää tuollaista, kun itse päivitit aikaisintaan keskiviikkona ja joskut et edes aloittanut uutta ketjua.

Uuden ketjun aloitin aina ajoissa - paitsi silloin, kun en päässyt kirjautumaan koko palstalle. Päivityksistä mä en ole nyt puhunut mitään.

Huomenta!
Mulla tehoviikko tuotti loistavaa tulosta ja kilo lähti, mut maanantaina sitten paino taas pompsahti ja syykin sitten löytyi... :kieh: menkat sitten aikasti ittensä.. Ihana turvonnu olo! Noo kuitenkin vkopudotusta -500g ja paino nyt 63,5kg

viikonloppuki meni reippaasti, lauantaina ja sunnuntain hyvät juoksulenkit takana. Ihanasti vieläki jaloissa tuntuu, ku piti kunnon spurtteja vedellä väliin ja nostaa syke oikee kunnolla!
Tänään sitten rauhallisemmalle lenkille, kävellen ja rattaat mukana.

Sulla on Saaru tosi hienosti lähtenyt noita kiloja :flower: Ollaan melkein saman mittaisia ja lähtöpainot myös samoissa huteissa. Saanko kysyä mistä/miten sulle ylimääräiset kertyi ja millä 'metodilla' olet laihduttanut?

Hienosti ootte saaneet pudotettua!! Onnea miinustelijoille!

Miulla paino vaan hilautunut ylöspäin :( Eilen aamulla kävin vaa'alla, ja 74,5kg :o
Ei tule mittään tästä hommasta. Ahistaa. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71:
Sulla on Saaru tosi hienosti lähtenyt noita kiloja :flower: Ollaan melkein saman mittaisia ja lähtöpainot myös samoissa huteissa. Saanko kysyä mistä/miten sulle ylimääräiset kertyi ja millä 'metodilla' olet laihduttanut?

Kiitos kiitos!
Mulla nyt aina ollu noita kiloja, joskus vaa pikkuhiljaa kertyny ja raskauskiloja aina sitten jäänyt. Sitten laihdutin häihini -06 ja niissä mitoissa pysyin kunnes aloin odottamaan kuopusta. Siit raskaudesta tuli ennätyskilot ja puolet lähti heti pois, mut loput jumi. Mulla siis alkujaa lähtöpaino tän projektin alussa oli 83kg.
Mä aloin vaan säännöllisesti käymään lenkillä, joissa seuraan sitten tehoja sykemittarin kanssa yms. Ja kaikkein tärkein oli tuo ruokatapamuutos. Kalorilaskurin avulla laskeskelen. Ja pikku hiljaa muutoksia tehnyt, nykyää aamu alkaa puurolla :D ja säännöllinen ruokarytmi. JOskus tietty täälläki herkutellaa yms ;) Mut joustoille on aina varaa..

Onnea Lilii lisänimettömälle tavoitteen saavuttamisesta :flower:

Oih, voih..mä oon koko aamun tarponu tuolla huonosti auratuilla tiellä. Esikko eskarii, mukana rattaa ja pulkka. Sieltä toisee suuntaa keskimmäinen kerhoo ja siinä ajassa sitten 1½h lenkki rattaiden kera ja samaa reitti mukeloitten keruu ja kotiin..*huh huh* kylläpä porkkanasosekeitto maistu.. Ja kaffen kanssa sitten laskiaispulla
:whistle:

Oma kooste viime viikosta:

Kooste 16.2-22.2:

Ruokailut -1546 Kcal

Liikuntaa ajalla 16-22.2 (6liikuntapäivää,1 väliä;) :
Liikuntasuorituksia 9kpl
Vajetta liikunnasta 1867 Kcal

Yhteensä vajetta siis -3413 Kcal (490gr gr) ja paino putosi 500 gr

Eli kokonaispudotus nyt 6,8kg

b020.gif
Pakko tulla tuulettelemaan. Tänä aamuna paino tasan 64,0 kg eli minäkin olen tavoitteessani.Paino vuosi sitten oli 90,4 :ashamed:. On hiukan kevyempi emäntä täällä nyt :D . Pysyttelen ketjussa mukana tasapainoilemassa vielä jonkun aikaa.

Mä laskin aikani kuluksi että paljonko ollaan yhteensä sulatettu läskiä tähän mennessä. Tulos on aika mieletön. Heittäkääs arvauksia :).

Eipä täällä oo pitkään aikaan käynyt niitä harmaita irvailijoita, mutta silti täytyy vielä korostaa että aivan tolkuttoman hienoa työtä ollaan tehty kaikki! Osa on tiputtanut TOSI hyvin ja osa vähän hitaammin. Mutta kuitenkin.

HYVÄ ME!!!!! :D

No hitsi, en mä malta olla kertomatta kun en tiedä kauanko voin olla koneella.

Tulos on: 138,9 kg!!!!

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:
b020.gif
Pakko tulla tuulettelemaan. Tänä aamuna paino tasan 64,0 kg eli minäkin olen tavoitteessani.Paino vuosi sitten oli 90,4 :ashamed:. On hiukan kevyempi emäntä täällä nyt :D . Pysyttelen ketjussa mukana tasapainoilemassa vielä jonkun aikaa.

:flower: :flower: WAU mikä saavutus!
Mäkin roikun täällä vielä takapiruna lukemassa, kun kiinnostaa toki miten muilla sujuu. Ja pitää itsekin muistaa jatkossa hyvät elämäntavat.

Ja Turkilmas, kiitos laskusuorituksesta - hyvä me kaikki!! :D

Täällä tasanen viikko. Tiistaina rattaiden kaa lenkillä ka to ja pe meneeki kotioloissa siivotessa ja leipoessa. Viikonloppuna siis herkutellaan miehen syndejen kunniaksi ja illalla vielä alkomahoolia päälle. Joten ei varmaa suuria odotettavissa painon kanssa.
Tänään puntarilla paino siis sama kuin aikasemmin :D Lähetään siitä et pysyiskin sitten siinä ettei plussalle mee.

Täällä on motivaatio taas ihan nollassa :( Tai ei ihan. Liikuttu on kyllä (hiihdetty, luisteltu, lenkkeilty), mutta ruokailut ei pysy kurissa millään! Iltasin mä vaan syön, syön ja syön... En edes mitään herkkuja vaan ihan jotain kunnon ruokaa. Ihan niinku olisi kokoajan nälkä. Jotenkin pitäisi saada tämä ketjua katkaistua jos saisi 10 kiloa tiputettua kesään mennessä jos nyt oikeen tsempin saisi!

Yhteistyössä