LÄSKIN SULATTAJAT vko 10

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä pussitan sun kanssa sit kyy :) Aamupuurosta en luovu mutta muuten pussia kehiin.

Kiva juttu! :D Itsekään en luovu aamupalastani eli puurosta ja raejuustosta. :D Eilen korvasin kaksi ateriaan pusseilla ja söin keittoa päivälliseksi. Tämä siksi, ettei minulla ollut eilen vielä kuin makeita pirtelöitä ateriankorvikkeeksi. Tänään hae sit niitä suolaisiakin pusseja, jotta saan syödä keittoja pääruuaksi. Pelkillä makeilla pirtelöillä en pysty menemään. Mutta oikein paljon tsemppiä sinne! Kyllä me tähän pystytään! :D

Kerro sit miten saaat ne suolaset alas. Oon nutrilettin niitä keittoja ja pastoja kokeillu mut ne oli kamalia... Ehkä ihan lämminkuppikeitto menis...

No ne nutriletit onkin ihan kamalia! :X Mut esim. Cambridgella on ihan hyviä, mm. sienikeittoa ym. Noi lämminkuppi keitot on kyl ainakin maukkaita, mutta mietin et mitenköhän niissä menee ne ravintoarvot? Toisaalta itse otan vitamiinit joka tapauksessa purkista, että onkohan sillä ees niin väliä? Varmasti laihtuu niilläkin, oisivat ainakin halvempia. :D

Criminal: Mun yks tuttu vetää sitä Cambridgeä täällä, siltä niitä saa käydä hakemassa. Sulla on kyl haastetta, jos on diabetes. Mieti mikä on sulle paras. Ehkä se lämmin kuppi ois vähän ruokaisampi kuitenkin? Itse söin eilen pakastekeittoa (kana-kookos), johon lisäsin vielä mozzarellaa. Itsellä lipsuu ne ateriavälit muuten ja sit syön mitä sattuu, niin siksi ajattelin nyt mennä näillä pusseilla, et se paino tippuu varmasti.

Joo tää on vähän keikkumista kalori ja hiilari viidakossa... Terveydenhoitopuoli sanoo ihan toista mitä media :laugh: Mä omin päin karppasin viime kesänä... Sain verensokerit sekasin, oli liian tiukka kuuri. Mulla kans toi ateriarytmi on keturallaan. Koulupäivinä ok, mutta tänäänkin kun on mukulat kipeenä kotona mä syön koko ajan jotain. Yritin koulutehtävistä katella märkivien haavojenkin kuvia että oksettais eikä auta :laugh:

Mulla on mennyt ihan hyvin, ainoa, että eilen kävin kaverin kans syömässä Rossossa. Mut sielläkin söin suht terveellisesti ja muuten päivän syömiset meni nappiin. :D Eli hyvällä mielellä mennään. :)

Voi apua! Lapsivapaa viikonloppu takana ja tuli syöpöteltyä ihan huolella. Nyt siitä on vaikea päästä irti. Ollaan tytön kanssa hiihtolomalla ja mun tekee koko ajan mieli tehdä vohveleita tai lettuja tai syödä kaapin perällä olevat karkit. Tuskaa! Eilen söin jo kevyesti mm. tonnikalasalaattia. Nämä mieliteot ei vaan ota laantuakseen. Koitan pinnistää vielä tämän päivän ja huomenna mennään mun vanhempien luokse, jossa on ylimääränen silmäpari kattomassa mitä suuhunu laitan. Hyvässä,että pahassa.

Nyt tytölle lounasta ja itelle hapankorppuja ja salaatin jämät.

Voi apua! Lapsivapaa viikonloppu takana ja tuli syöpöteltyä ihan huolella. Nyt siitä on vaikea päästä irti. Ollaan tytön kanssa hiihtolomalla ja mun tekee koko ajan mieli tehdä vohveleita tai lettuja tai syödä kaapin perällä olevat karkit. Tuskaa! Eilen söin jo kevyesti mm. tonnikalasalaattia. Nämä mieliteot ei vaan ota laantuakseen. Koitan pinnistää vielä tämän päivän ja huomenna mennään mun vanhempien luokse, jossa on ylimääränen silmäpari kattomassa mitä suuhunu laitan. Hyvässä,että pahassa.

Nyt tytölle lounasta ja itelle hapankorppuja ja salaatin jämät.

Syö Outius kunnon ruokaa, niin mieliteot katoaa. Itsellä ainakin nimenomaan hapankorput ovat niitä, jotka ylläpitävät kaikkia himoja. Eli syön lounaalla mieluummin se salaatti ja sit ruokaa lisäksi. Tai jos ruokaisa salaatti, niin valitse vaikka ruisleipä mieluummin kuin hapankorput.

Täällä paino vaan nousee, vaikka oon ollut tosi tarkkana (1200-1300 kaloria päivässä, hyväkarpaten)... Huoh sanon minä! Ja nyt sit vielä mun sairaus iski uudestaan päälle ja saan TAAS opetella uudelleen syömistä :( Ehkä tää tästä "joskus" :(

Huomenta ihanaiset!

Kävin jo tänä aamuna vaa'alla, kun huomenna en pääse. Nyt vähän ihmetyttää, että näyttääköhän vaaka nyt ihan oikein. Uusi paino olisi nyt kuitenkin 84,9 kg eli vihdoin ja viimein päästin 85 alle. Varovasti kyllä iloitsen. Katsotaan mitä ensi viikolla sanoo.

Tuntuuko teistä muista hoikemmalta?

Itse en huomaa mitään muutosta ulkonäössä vaikka painoa on lähtenyt 4kg. Eikä kukaan ole kommentoinutkaan. Farkut saattaa lököttää enemmän reisistä tai sitten ne ovat vain venyneet.
Mulla on kaikki rasva varmaan vatsassa ja sitä olisi kiva saada pienemmäksi. Kaksoisleuka on toinen sellanen mikä saisi hävitä.

Lisä kysymys:

Mikä on teijän tavotepaino?

Kattelin tuossa painoindeksiäni ja sen mukaan mun pitäis painaa 72-73 kg että tippuisin lievästä ylipainosta normaalipainoon. En kyllä tuijota BMI:tä. Tavotepainoni on siis 70 kg. Joskus ihan raskauden alussa painoin noin "vähän" ja tyttö täyttää kuun lopussa 2v. :headwall:

Heippa, lisäilen painon jo nyt koska olen lähdössä viikonloppureissuun :)

Aamuinen paino 74.2kg eli edelliseen nähden -300g.. Aika samoissa mennään, lähtöpainoon on tullut +1.7kg...
Siltikin omasta mielestä on kroppa kaventunut ja kiinteytynyt jo kivasti,- hyvä alku ettenkö sanoisi ;) Tehtävää on vielä mutta alkuun on päästy...

Tavoitepaino oli ennen salitreenin aloitusta 70kg, mutta nyt siihen en enää katso =)

Oikein hyvää viikkoa taas kaikille ja tsemppiä tasapuolisesti!! :)

Lisä kysymys:

Mikä on teijän tavotepaino?

Kattelin tuossa painoindeksiäni ja sen mukaan mun pitäis painaa 72-73 kg että tippuisin lievästä ylipainosta normaalipainoon. En kyllä tuijota BMI:tä. Tavotepainoni on siis 70 kg. Joskus ihan raskauden alussa painoin noin "vähän" ja tyttö täyttää kuun lopussa 2v. :headwall:

Mun tavote on kesäkuuhun mennessä alle 70 ja siihen nyt matkaa se alle viis tai riippuu päivästä :D

Mun tavoitepaino, ehkä lopullinenkin, on 65 kg. En ole mikään hentoisa pitkäraajainen siro tyttö, vaan enemmän tällaista tukevaa maatiasrotua, niin ei kannata painoa kovin alas hilatakaan. Ei minusta missiä kuitenkaan tulis :D

Missä uus ketju? Missä missä? :D

Yhteistyössä