LÄSKIN SULATTAJAT vko 17

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kyy

Aktiivinen jäsen
24.04.2008
7 396
4
36
CriminalMind..173cm...LP 111,7kg...NYT 109,5kg...

Kyy.....162cm.....LP 94,5kg....NYT 90,9kg...+1kg

MisMis...162cm....LP 104,5kg....NYT 102kg...-700g

Outius.....171cm... LP 89kg... NYT 84,2kg...+600g

Parsekki....163cm....LP 85,8kg....NYT 77,2kg...

Pinki....168cm....LP 66kg....NYT

PinkLily....167cm....LP 79kg....NYT 73,3kg...-500g

Piparipurkki.....167cm.....LP 72,8kg....NYT 71,7kg...-800g

Pullunkainen....169cm....LP 75kg....NYT 74kg...

Sinappi....173cm...LP 114,5kg....113,3kg...

Valdelsa....165cm....LP 75kg....NYT 69,9kg...-600g

Äitix2.....170cm......LP 92kg.....NYT 85,6kg...

Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle. Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon! :flower:

Viimeksi muokattu:
HipHei vaan kaikille! :D Meinaisin unohtaa koko pinon, kun oon aamusta heti heränny siivoamaan! Painosta ei todellakaan ole mitään hajua kun en oo kotona. Ensi viikolla sitten. :)

Eilen etenkin mulla oli todella huono päivä painon suhteen (sitäkään en tiedä mitä vaaka silloin näytti), kun yritin etsiä kevättakkia itselleni ja muistelin kuinka mun tavoite oli painaa jo alle 80kg tässä vaiheessa. Eipä oo ihan nappiin menny.. Ens viikonloppuna lähden sinne Pariisiin ja sen jälkeen varmaan vedän pelkkiä pusseja niin kauan, et paino on tavoitteessa. Ei tästä muuten tunnu mitään tulevan.. :/

Mutta nauttikaahan kaikki pääsiäisestä, niin minäkin meinaan tehdä! :D

Paino 72.5kg eli pieni lasku onneksi...

Jaksamista kaikille uuteen viikkoon ja oikein hyvät pääsiäiset kaikille! Muistakaa sallia itsellenne myös hiukan herkkuja,- kuuluvat normaaliin elämään :)

Mikä kumma siinä on, että paino heittelee 85,5 ja 83,6 välissä? Tuntuu että en pääse tuosta alas päin. N.2 kk on tehnyt tuota samaa.

Pääsiäisenä tuli syötyä ihan liikaa. Sunnuntaina käytiin sitten likan kanssa tunnin pyörälenkillä ja eilen puolen tunnin vaunulenkillä. Mitähän sitä tänään keksisi? Ihan kivaa tuo liikunta keväällä, kun aurinko paistaa, mutta ei ole vielä liian kuuma. Nyt kun liikkuu paljon ja saa toivottavasti painoa vähän alas,niin voi syödä vappuna pari munkkia..

Onko teillä muilla selkämakkaroita?
Allekirjottaneella on aivan kamalat sellaiset. Ne on varmaan isommat kuin itse mahamakkara. Ne tulee rintsikoiden allapuolelle selkään. Rintsikoista ne eivät johdu, koska ne on samanlaiset vaatteet päällä ja alasti. Kesä ja pienet vaatteet ahdistaa. En voi pitää mitään kivoja paitoja, jotka olisivat vatsasta sopivan kokoisia,koska sitten nuo selkämakkarat paistavat. Pitää käyttää liian isoja paitoja ja niitä on taas haastavaa löytää. Ei ole hirveän imartelevaa.

Hyvää keskiviikkoa kaikille!

Mennään samalla pinolla ens viikkokin kun tähän ei oo juuri kukaan päivittänyt mitään. Lähden ens yönä reissuun kohti Pariisia, niin en päivitä pinoa ennen maanantaita sitten! Että älkää ihmetelkö. :D Hyvää vappua kaikille!

Huomenta!

Paino nyt 84,2 kg Tuskastuttaa, ärsyttää ja raivostuttaa tää painon heittely! Heitän kohta ton vaa'an seinään ja ostan mittanauhan. Jotain muutosta on kuitenkin tapahtunut, kun ne pienemmät farkut alkaa lököttää.

Kyylle toivotan mitä ihaninta Pariisin matkaa! :wave:

Hei vaan kaikille! :D NYt taas kotona, reissu oli mitä ihanin! Pariisissa oli jo melkein kesä! :heart:
Paino noussut, mutta nousi se jo ennen matkaakin, joten nyt oon ihan tyytyväinen ettei tuon suurempi ole! Nyt alan taas seurata tiukemmin syömisiäni, sillä mitään erikoista ohjelmaa ei ennen kesää ole tiedossa. Eli nyt saa paino luvan lähteä laskusuuntaan. :D Luin muuten tässä Allen Carrin kirjan Kilot Kuriin!, oli todella hyvä ja avartava, suosittelen kaikille! Hän on kehittänyt erittäin tehokkaan menetelmän tupakoinnin lopettamiseksi, siskoni lopetti tupakan polttonsa kuin seinään pari kk sitten sen luettuaan. Joten itsellä heräsi mielenkiinto ja siksi hankin tuon painonhallintaan tehdyn kirjan. :)

Kyy Kiva kuulla että matkasi meni hyvin. Sehän on ihan ymmärrettävää, että paino vähän nousee reissussa. Olen kyllä hieman kateellinen. Pariisi oli varmasti mahtava paikka!

Mä en pääse huomenna vaa'alle eli kävin tänään. Paino oli 84,2 kg eli sama. Sinänsä ihme tuon vapun jälkeen, kun tuli syötyä ihan kamalasti. Kaikkein pahin oli se, että syömättä jääneet herkut jäi meille. Haluaako joku tulla hakemaan simaa, sipsejä ja makkaroita?
Ensi viikolla sitten taas miinusta.

Hyvää viikonloppua ja tulevaa viikkoa taas kaikille!

Paino 85kg eli -600g.

Nyt on hankala vaihe menossa....herkkuja tekee vaan koko ajan mieli ja kyllä niitä tuli vappunakin syötyä. Paino silti vähän tippunut (tuo siis kahdessa viikossa). Pitää jotenkin tsempata itseään eteenpäin. Paitsi, nyt äitienpäivänä kyllä saa herkutella niin paljon kun haluaa :D

Yhteistyössä