LÄSKIN SULATTAJAT vko 25

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kyy

Aktiivinen jäsen
24.04.2008
7 396
4
36
Kyy....162cm.....LP 93,5kg....NYT 93,2kg...-300g

Milla...???cm....LP 85,5kg....NYT 83,5kg...

Outius.....171cm... LP 89kg... NYT 79,2kg...-1,2kg

Parsekki....163cm....LP 85,8kg...NYT 72,1kg

Piparipurkki...167cm.....LP 75,8kg....NYT 70,3kg..-300g

Pirreee....153cm....LP 75,2kg....NYT *UUSI*

Pullunkainen...169cm....LP 76,5kg....NYT

Äitix2....???cm....LP 92kg....NYT 84kg...

Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle. Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon! :flower:

Viimeksi muokattu:
Heippa! Tässä taas uusi pino. Itsellä paino on tiistailta, kun kävin silloin vaa'assa. Pudotusta 300g aloituspainoon, laitoin nyt sen, kun viime viikolla ei tullut käytyä, niin meni hieman sekaisin nuo viimeisimmät luvut. Piparipurkki kyseli millaiseen pudotukseen viikossa ollaan tyytyväisiä. Itse opettelen nyt rentoa painonhallintaa ja olen tyytyväinen, jos paino ylipäätänsä edes tippuu. :D

Tän päivän paino syömisen jälkeen oli 79,2 kg.

Pirreee, Kyy tekee pe tai la uuden pinon ja sinne sitten kerrotaan viikon uusi paino. Vanhaankin pinoon voi kertoa, jos haluaa.

Onnittelut OUTIUS uudesta kymmenluvusta! :D (oletin että outsa tarkoittaa sinua)

Ja tervetuloa mukaan Pirreee! Homma tosiaan toimii siten, että teen joka viikko uuden pinon, mihin ilmoitatte perjantaisin uuden painon. Laitan aina edelliseen pinoon linkin uuteen, joten sieltä helposti näkee, joko olen tehnyt uuden pinon vai en. :)

Ja sit tulee valitusta! Tästä mun hommasta ei taaskaan tunnu tulevan yhtään mitään! Oon niin lihava, että en kestä! Mulla ois elokuun puoles välis semmonen juhla, jossa haluan näyttää hyvältä! Pitäis siis saada kiloja pois, että mikään iltapuku edes näyttäis hyvältä. Laskin, et siihen on enää vajaa 8 viikkoa aikaa! Mitä mä teen, kun tuntuu et paino vaan nousee!?!?!?

Yhteistyössä