LÄSKIN SULATTAJAT vko 7

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kyy

Aktiivinen jäsen
24.04.2008
7 396
4
36
CriminalMind..173cm...LP 111,7kg...NYT 110,3kg..-1,1kg

Etsiväkaksoset....164cm....LP 64,6kg....NYT 63,3kg..

Kyy......162cm......LP 94,5kg....NYT 89,4kg...-2kg

LäskiPois...151,5cm.....LP 60,2kg....NYT 57,4kg...+200g

Mustikkainen.....169cm.....LP 75kg....NYT 74kg...

Mörkö.......163cm........LP 96,7kg.......NYT 72,8kg...-1,3kg

Outius.....171cm... LP 89kg... NYT 85,6kg...-200g

Parsekki....163cm......LP 85,8kg.....NYT 84,4kg...+/-0kg

PinkLily....167cm......LP 79kg.....NYT 75,5kg...+200g

Piparipurkki.....167cm.....LP 72,8kg....NYT 73,5kg...+100g

Tiinuska....168cm.....LP 113,5kg....NYT 112,2kg...+/-0kg

Valdelsa....165cm.....LP 75kg......NYT 73,5kg...-1,5kg

Äitix2.....170cm......LP 92kg.....NYT 88,4kg...-300g

Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle. Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon! :flower:

Viimeksi muokattu:
Huomenta!

En jaksa nyt kirjautua. Paino on nyt 85,6 kg. eli -200g. Hitaasti ja varmasti. Tällä menolla välitavotteeseen pääseminen kestää kauan.
Olen ollut tämän viikon sairaana ja lenkille ei olla päästy. Ehkä ensi viikolla tippuisi enemmän.

Criminal Minds:lla menee kovaa. Onnittelut suorituksestasi.

Mäki kokeilin nutriletteja n.vuosi sitten. Ostin sen start paketin. Pystyin syömään siitä vain aamupalaksi tarkotetut pirtelöt ja ne lounaspatukat. Kaikki muut oli ihan kamalia. Ne keitot oli ainakin järkyn suolasia ja pastat muuten vaan kamalia. Tuolla ne on vieläkin kaapissa.

72.8kg eli pudotusta siitäkin huolimatta, että mulla oli eilen "syö mitä sattuu - ja reilusti sittenkin"-teemapäivä :p

Mun elämässä on nyt niin kovasti vastatuulta (vähän kaikki jutut tökkii), että tämä laihdutus on vähän niin ku "sivussa", mutta lopeta en, ennen ku vaaka näyttää sen 65. Eli joka viikko tuun sitkeästi ilmottautumaan. Ja muutenkin koitan pitää mielessä sen, että se mikä ei tapa, se kiduttaa... hups, siis vahvistaa. Näillä mennään siis!

Ps. En oo ikinä maistanutkaan mitään keittoja tai pirtelöitä. Oon vähän tämmönen kotikutoinen laihduttaja, onko se sit hyvä vai huono, en tiiä.

Hienosti on mennyt täälläkin! :D Pakko hehkuttaa, kun sain viime viikon aikana kaksi tavoitetta kiinni! Eli ensin pääsin alle 90kg:n ja sit sain vielä ensimmäisen -5kg rikki! :D Oon niin happy happy happy! :D NYt oon ihan varma, että tää pudotus tulee onnistumaan ja saan tällä kertaa niitä pysyviä tuloksia aikaan! :D

Ja mitään poppaskonsteja tähän hienoon saavutukseen en oo käyttänyt (jos pientä vatsatautia ei lasketa). Päin vastoin, oon syönyt vähän herkkuja joka päivä. Mut lenkit on pidentynyt koirien kanssa, joka päivä tulee vähintään 1,5h lenkkeiltyä, toki erissä, mut kumminkin! :D Ja oon niin ylpeä, kun nyt tän muutoksen oikeesti huomaakin jo kropassa! :D Paljon on vielä matkaa jäljelläkin, mutta iloitaan pienistä saavutuksista niin saadaan iloita usein! :D

Aamuinen paino oli 73.5kg eli 100g plussan puolella.. Ei vaan tapahdu mitään..

Onko muita ketkä eivät juuri muuta syömisiään mutta liikkuvat enemmän ja näin tiputtavat painoa/senttejä?

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon! :)

Mukana vielä ollaan! Paino on samassa kuin pari vikkoa sitten eli 84,4. Suuntaan seuraavaan viikkoon uudella innolla, kunhan saan tämän viikon ylimääräiset kiireet hoidettua.

Tsemppiä kaikille! :D

ps. Kyy se vaan tahkoo noita hillittömiä tuloksiaan. Mikä on sun salaisuutes?

Aamuinen paino oli 73.5kg eli 100g plussan puolella.. Ei vaan tapahdu mitään..

Onko muita ketkä eivät juuri muuta syömisiään mutta liikkuvat enemmän ja näin tiputtavat painoa/senttejä?

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon! :)

No tää on pitkälti mun strategia :) Tietysti täytyy katsoa että ruoka on terveellistä jne. mutta määristä en mielellään tingi, kun sitten ei jaksa oikein tehdä mitään. Lisäksi pidän liikunnasta todella paljon!

No tää on pitkälti mun strategia :) Tietysti täytyy katsoa että ruoka on terveellistä jne. mutta määristä en mielellään tingi, kun sitten ei jaksa oikein tehdä mitään. Lisäksi pidän liikunnasta todella paljon!

Millainen liikunta-ohjelma sulla on?
Itse käyn salilla lihaskunto-ohjelman kanssa kerran/kaksi viikossa ja sitten yksi kerta aerobista,- lenkit ja ulkoilut päälle tietysti :)

Syömiset katsottu täälläkin järkeviksi mutta herkutkin on sallittuja,- määrät kun pysyy järkevinä ;)

88,4kg näytti vaaka aamulla. Luulin, että olisi lähtenyt enemmän pois, mutta ei :(

No, ei ainakaan ole lisää tullut. Miinusta 300g. Jospa se tästä taas.

Kait se paino tippuu välillä nopeammin ja välillä hitaammin.

Täällä paino jumittaa :/ Kaikenlisäks keskiviikosta asti ollu kuumeessa&flunssassa niin ei oo pystynyt ees kuntoileen :/ Eli mitään muutosta ei painoon, edelleen sama 112,2. Mutta eipähän ole ainakaan lisää tullut :)

Mäki kokeilin nutriletteja n.vuosi sitten. Ostin sen start paketin. Pystyin syömään siitä vain aamupalaksi tarkotetut pirtelöt ja ne lounaspatukat. Kaikki muut oli ihan kamalia. Ne keitot oli ainakin järkyn suolasia ja pastat muuten vaan kamalia. Tuolla ne on vieläkin kaapissa.

JOo, ne "ruuat" on kamalia. Mä elän pirtelöillä ja patukoilla. Sit hedelmää ja vihannesta lisäksi. Oikein jos villi uskallan olla niin vähän oikeea ruokaakin joskus. Nyt on vaan sellanen olo että pakko saaha painoa pois, oon sitten vaikka syömättä.

Mukana vielä ollaan! Paino on samassa kuin pari vikkoa sitten eli 84,4. Suuntaan seuraavaan viikkoon uudella innolla, kunhan saan tämän viikon ylimääräiset kiireet hoidettua.

Tsemppiä kaikille! :D

ps. Kyy se vaan tahkoo noita hillittömiä tuloksiaan. Mikä on sun salaisuutes?

Tuossa jo mainitsinkin, et tän viikon salaisuus oli vatsatauti. :D Mut oikeesti, oon siis tehnyt ruokavalioni kanssa töitä ihan hirveesti jo useamman VUODEN. Eli opetellut sellaista ruokavaliota, millä paino tippuu ja pystyn noudattamaan sitä ihan ilman kummempia rajoituksia. Vuoden alusta sain kunnon draivin päälle ja oon lisännyt lenkkejäkin, joka päivä vähintään 1h lenkillä (yhteensä) monesti menee enemmänkin. :D Eli ei tässä kummempia salaisuuksia ole, nyt vain tuntuu asiat osuneen kohdalle ja paino lähtenyt putoamaan vauhdilla. On mulla kyllä varaakin pudottaa. :D Voin laittaa teille sitten ennen ja jälkeen kuvia, kun saavutan tavoitteeni. :D

Huomenta!

Mun tyttö on aamuvirkku ja se sitten päättää että äidinkin pitää herätä.|O

Vaa'alla kävin ja se näytti 85.1 kg Kohta pääsen alle 85! Sitten olen lähempänä 80 kiloa kuin 90:tä.

Mulla on ollut vähän sydänsuruja,niin ei ole ruokakaan ihan maistanut samaan malliin, kuin ennen.
Tapasin netissä miehen n.3 kk sitten ja sunnuntaina tavattiin ekan kerran. Sen jälkeen ei ole miehestä kuulunut mitään. Ihmetyttää,kun tapaaminen meni omasta mielestä hyvin ja juttua riitti,niin kuin aina. Mies tykkäs juttella puhelimessa tuntikausia, mutta näköjään nämä mun läskit ei sitten kiinnostaneetkaan.

Tyttö menee viikonlopuksi isälleen ja mulle on tulossa yksinäinen viikonloppu. Onneksi kaksplus piristää.

Yhteistyössä