Läskit korkkareilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja löllö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

löllö

Vieras
Olen 172cm ja 83kg ja korkokengillä juhlissa täysin mahdoton mennä!!! Järkyttävät kivut ja varpaita puutuu. Oikea koko on mutta korkeus ei sovi. No, aloin miettimään että laitappa nyt 83kg korkokengille, ei hyvää seuraa, kyllähän siinä varpaat tekee kuolemaa :O.
Onko muita ylipainoisia jotka oikeasti pystyy käveleen korkkareilla??? :O.
Ystävät hoikkia ja käyttävät korkeita kenkiä ja eipä ihme kun on noin 20kg otettu pois varpaiden päältä ;)

Mun mielestä lihaville ei sovi korkkarit. Jalat näyttää sianpotkilta jos jaloissa on sirot naiselliset korot. Eiväthän lihavat pysty pukeutumaankaan kuin rumiin telttoihin, miksi jalkojen pitäisi olla kauniit? Ne jäävät läskien varjoon kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Minä olen ihan tavisnormaalipainoinen ja silti on joitain kenkiä kun jalat puutuu tai kipeytyy, eli kengän mallista ja oikeasta koosta kiinni paljolti tämä asia.

Hmm, no kun olen miettinyt et mistä se johtuu tosiaan. Mä ostan aina halvinta mahdollista ja käytän niitä sit luhjissa 10vuotta :D. Mutta toisaalta niin ostin halpaa teininäkin ja silloin hoikkana paljon helpompi!

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Mun mielestä lihaville ei sovi korkkarit. Jalat näyttää sianpotkilta jos jaloissa on sirot naiselliset korot. Eiväthän lihavat pysty pukeutumaankaan kuin rumiin telttoihin, miksi jalkojen pitäisi olla kauniit? Ne jäävät läskien varjoon kuitenkin.

Montako kertaa sut vauvana pudotettiin päälleen?

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

Sanoin mielipiteeni.

Mulla ei ylipainoa paljoa ole mutta on kuitenkin. Olin juhlissa jossa kireä punainen mahankin peittävä toppi ja sen päällä pälinäkyvä tyköistuva mutta ei soiva musta paita ja mustat leveälahkeisen ohuet housut ja siinä korkonilkkurit.

Liva pääsee läskeistään, mutta minkäs idiootille teet :whistle:

Kyllä ylipainoinenkin voi korkkareilla kävellä. Jos kenkä on vääränlainen, ei ole mitään väliä onko ylipainoa tai ei, hiertää ja koskee enivei.

Kyllä onnistuu, viimeksi pojan kevätjuhlissa ja mulla mitat 170 cm ja raskauden (+ plösöyden) takia 106 kg. Tärkeintä, että on SOPIVA MALLI! Minulle pitää olla riittävän leveä lesti ja lisäksi paras korko on sellainen, joka tulee suoraan kantapään alle. Mitään stilettoja en käytä ja halpaosastolta en ole tainnut ikinä, siis normaalipainoisenakaan, löytää hyviä kenkiä. Parhaita olen ostanut halvalla Saksasta, missä myydään muitakin kuin kapealestisiä muovikenkiä...

Jalkahan muuttuu iän myötä, joten jos nyt koittaisin tunkea 10 vuotta sitten sopineita korkokenkiä jalkaan, niin varmasti tuntuisi pahalta. Mm. raskaudet voivat muuttaa rajustikin jalan kokoa, joten vanhat kengät voivat olla ihan vain numeroa liian pienet ja siksi tuskalliset.

Alkuperäinen kirjoittaja noh:

Liva pääsee läskeistään, mutta minkäs idiootille teet :whistle:

Kyllä ylipainoinenkin voi korkkareilla kävellä. Jos kenkä on vääränlainen, ei ole mitään väliä onko ylipainoa tai ei, hiertää ja koskee enivei.

typo :D
Siis läskiä tarkoitin...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Minä olen ihan tavisnormaalipainoinen ja silti on joitain kenkiä kun jalat puutuu tai kipeytyy, eli kengän mallista ja oikeasta koosta kiinni paljolti tämä asia.

Hmm, no kun olen miettinyt et mistä se johtuu tosiaan. Mä ostan aina halvinta mahdollista ja käytän niitä sit luhjissa 10vuotta :D. Mutta toisaalta niin ostin halpaa teininäkin ja silloin hoikkana paljon helpompi!

No mulla ainakin muutenkin jalat kipeytyvät nykyään herkemmin, eli on paljon tärkeämpää kuin silloin, että kenkä on hyvä jalassa.

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Kyllä onnistuu, viimeksi pojan kevätjuhlissa ja mulla mitat 170 cm ja raskauden (+ plösöyden) takia 106 kg. Tärkeintä, että on SOPIVA MALLI! Minulle pitää olla riittävän leveä lesti ja lisäksi paras korko on sellainen, joka tulee suoraan kantapään alle. Mitään stilettoja en käytä ja halpaosastolta en ole tainnut ikinä, siis normaalipainoisenakaan, löytää hyviä kenkiä. Parhaita olen ostanut halvalla Saksasta, missä myydään muitakin kuin kapealestisiä muovikenkiä...

Jalkahan muuttuu iän myötä, joten jos nyt koittaisin tunkea 10 vuotta sitten sopineita korkokenkiä jalkaan, niin varmasti tuntuisi pahalta. Mm. raskaudet voivat muuttaa rajustikin jalan kokoa, joten vanhat kengät voivat olla ihan vain numeroa liian pienet ja siksi tuskalliset.

Mä ostin noi kengät Seppälän alesta viimeisen lapsen jälkeen 2v sitten. Halpikset ovat niiku aina kaikki mulla. Kalliita en voi enkä uskalla ostaa, sillä mitä jos nekin yhtä hirveet niin raha meni hukkaan :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap kiittää:
Mutta kiva kuulla että voi olla kengästä kiinni, et jos joskus sit vois ostaa kalliit niin ehkä ne ois hyvät :)

Ei välttis kalliit, vaan hyväntuntuiset jalkaan......

Hmm, mutta eikös aina kengät kaupassa muka tunnu hyvältä ja totuus mahdollisesta huonoudesta paljastuu vasta pitkällä käytöllä :/

Siinä tämän läskin kintut. Järkyttykää. Ja sori peilin likaisuus. :D
http://yfrog.com/b8kuva228j

Onks sulla NOI kengät?? :o :snotty:
Mä näen unia noista.......

Jep, mulla on nuo kengät. B) On vissiin joybootsissa taas alennuksessa, että ei muuta kuin tilausta menemään... ;)

Yhteistyössä