Lassie G-tech takuu ja ostajan tyhmyys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ovelaako?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ovelaako?

Vieras
Mietinpä vain kun tuolle Lassien G-techille on myönnetty se vuoden puhkikulumattomuustakuu, mutta käytännössähän se koskee noin 6 kk aikaa jos sitäkään kun eihän kukaan käytä lapsellaan välikausi- tai talvihaalaria tauotta koko vuotta putkeen.

Tuskinpa se haalari kaapissa kulutukseen joutuu kun säät eivät salli vk- tai talvihaalarin käyttöä.

Niinpä niin ;) Samaa olen ajatellut. Laske että otat käyttöön säilytyksen jälkeen vähän ennen kuin vuosi sulkeutuu, niin näet kestääkö vielä vai onko säilytyksessä haurastunut. Parempi kuitenkin se vuosi kuin vaikka vain puoli vuotta, yleinen takuuaikahan on 1v.

no jaa, jos puvun ostaa keväällä alesta, niin onhan se kiva että se takuu aika kestää esim talvipuvussa sitten sen talven kun sitä käytetään, eikä lopu jo ennen puvun käyttöön ottamista :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Ja tyhmyysosa missä? Mun käsittääkseni vuosi on keväästä kevääseen =)

Siis pidetäänkö teillä lapsilla vk-haalaria ympäri vuoden keväästä kevääseen?

Meillä harvoin edes mahtuu edellisen kevään haalari seuraavana keväänä ja jos mahtuukin niin takuuaika on mennyt umpeen tai menossa umpeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei kulu puhki:
Ei ole kulunut puhki kahdessakaan vuodessa, mutta karhentumaa on.

Meillä kului haalarista toinen polvi puhki ja toinen lähes puhki. Takuuaika juuri mennyt umpeen eikä saatu korvausta (luonnollisesti).

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Meillä harvoin edes mahtuu edellisen kevään haalari seuraavana keväänä ja jos mahtuukin niin takuuaika on mennyt umpeen tai menossa umpeen.

Tota eiks niitä voi käyttää lainkaan syksyisin? :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja auton takuu pitäisi varmaan laskea todellisten ajotuntien mukaan. Varokaa nyt, ettei stressi iske ja sairastu tällaisten yhteiskunnan epäkohtien pohtimisessa.

Kiitos varoituksesta. :hug:

Pitääkö heti varata lääkärille aikaa jos huomaa jotain oireita tämän ketjun jälkeen. :o

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Tota eiks niitä voi käyttää lainkaan syksyisin? :D

No tietystikin käytetään myös syksyllä mutta siis se käyttöaika on siltikin paljon lyhyempi kuin vuosi............

Yhteistyössä