Lassie, Remu, Reima vai mikä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haalariviidakkoon eksynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haalariviidakkoon eksynyt

Vieras
Eli talvihaalari olisi ostettava meidän 3-vuotiaalle. Tähän asti olen kirppikseltä ostellut mutta nyt aion ostaa uutena, ettei tarvi jatkuvasti vaihtaa kun noi vanhat tuntuu kastuvan niin helposti.
Mutta mikä merkki olis hyvä??? Reima on tietenkin huippu mutta onko sillä niin suurta eroa esim. tohon Remuun? Ja mitä eroja noilla nyt käytännössä on?
Kokemuksia pliis!

Jonathaniin päädyin mä tänä vuonna. reimatecciä en oo koskaan ostanu, muutama remu ja lassie on ollut, joihin oon ollu ihan tyytyväinen mut nyt halusin kokeilla jotain ihan uutta.

Meillä käytössä ollut Remu ja Reimatec ja molemmista tykkään paljon eikä muista ole kokemuksia. Mutta varmaan itsekin kokeilemalla huomaat, osta nyt toinen ja ensi talvena toisen merkkinen haalari :)

Meillä on käytössä lapsilla tällä hetkellä jonathan, reimatec ja remu. Eniten tykätään remusta ja reimatecista. Remun puku meillä on kaksiosaisena ja olisi varmaan haalari mallisena ihan yhtä hyvä kuin reimatec. Jonathan haalari on vähän "löysempi" nuo toiset ovat jotenkin ryhdikkäämpiä päällä. Jonathanin yläosa on myös ohuempaa kangasta kuin alaosan ja on jotenkin sellainen löysä

Meillä pojat nyt 4 ja 6. Koko ajan olen ostanut Lassien haalareita ja pari olen ihan ehjänä myynyt eteenpäin. Eli on toiminut meillä hyvin ihan Lassietec - haalarit.

Niin ja onhan meillä vielä kaksiosaisena vanhimmalla tytöllä lassietecin puku. Siitä ei tykätä, se on ihan eri mallinen kuin nuo muut, on jotenkin kauhean leveä ja lyhyt. Tyttö kun on pitkä ja hoikka niin ei oikein istu päälle. On sellainen pussittava takki ja housut

Kiitti kommenteista. Olen tähän asti tosiaan ostanu vaan noita markettihaalareita tai sitten kirpparilta reimoja mutta niitten ongelma on tosiaan ollu se, että joutuu kesken päivää vaihtaan haalaria kun ne kastuu. Sillä ajattelin nyt vähän satsata ettei tarttis päiväkotiin kuskata kaksia haalareita. Ja jos vaikka säilyisivät käyttökelpoisina kuopuksellekin:)

Kannattaa sovittaa. Reima ja Lassie ei käy meidän solakoille lapsille. Peppuosa on aivan liian leveä. Remu on osoittautunut hyväksi. Kestää hyvin, pitää pientä sadetta ja tuulen (lapsi ei siis vilustu yhtä helposti kuin kirppis vaatteissa), on kevyt ja lämmin. Remu on aika kookas eli lapsi mahtuu pitkään haalariin. Kannattaa sovittaa villavaatteiden kanssa, ettei tule ostettua liian pieni koko.

Meillä on 5-vuotiaalla ollut vain Lassien haalareita ja olen ollut huipputyytyväinen!
Välikausipukuna on Lassietec ja on pysynyt kuivana.
Viime talvena oli supratech ja oli lämmin ja kestävä puku,ei kulumajälkiä ollenkaan.
Tällekin talvelle ostan kyllä Lassien (joko suprafillin ja/tai supratecin)!

Yhteistyössä