Lassien suprafill -haalari - kannattaako hankkia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ostaako vai ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ostaako vai ei

Vieras
Nyt olisi tarjouksessa puoleen hintaan Lassien suprafill haalari. Siinä on siis se kumimainen alaosa. Näillä pakkasilla sellaista pukua ei varmaankaan voi käyttää. Kannattaakohan tuollaista pukua hankkia lainkaan. Loskakeleillä varmaan ok, mutta sitten pitäisi kuitenkin hankkia eri puku pakkaskelejä varten. Olisiko sittenkin fiksumpaa vain laittaa puolikurikset tavallisen toppahaalarin päälle vesikeleillä?

Kertokaahan kokemuksianne näistä kumialaosista. Kestävätkö yhtään? Oletteko olleet tyytyväisiä?

Minä olen Suprafill -fani. Meillä on toppahaalareina ja välikausihaalaria montaa eri kokoa ja hyvin on meillä kestäny! Hoitotäditkin tykkää, kun ei tarvi sadekeleillä pukea kurahaalareita erikseen päälle. Näin talvella voi laskea pyllymäkeä, ei tarvi liukuria tai pulkkaa.

Kyllä annan puvulle täyden kympin... Meidän 2-vuotiaalla jo toista talvea sama puku kestänyt niin pakkaset ku leudommatkin kelit. Kumialaosa ei ole mennyt miksikään... Pariin kertaan koneessakin pesty. Eli puollan ostoa :)

mä en henk koht haluais laittaa sellaista kumipukua kuin sadekelillä päälle.me ollaan ostettu kosteussuojattuja pukuja kuten reimatec,rasavil,ticket to heaven ym ja ei niidenkään kanssa tarvi kuravaatteita ja materiaali on mielestäni huomattavasti mukavampaa kuin suprafillin kumi.Mutta makuasia tietenkin, toiset tykkää ja toiset ei.

Tulipas hyvää palautetta puvusta. Enpä olisi uskonut, kun olen joskus kuullut ettei kumiosa ole kestänyt ja on huono pakkasilla. Toivottavasti puku on vielä huomenna kaupassa. Pitääkin mennä heti aamulla kipinkapin ostamaan se pois.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tulipas hyvää palautetta puvusta. Enpä olisi uskonut, kun olen joskus kuullut ettei kumiosa ole kestänyt ja on huono pakkasilla. Toivottavasti puku on vielä huomenna kaupassa. Pitääkin mennä heti aamulla kipinkapin ostamaan se pois.

mutta onko se kumi lämmin pakkasella?

Suosittelen myös, pyllymäessäkin saa hurjat vauhdit ne päällä.
Ja ei toisaan ole ollut kylmä, siellähän on samanlaliset toppaukset kun "tavallisissakin" talvihaalareissa.

Väliin kun vielä pukee villahaalarin (niinkuin moni tekee myös kosteussuojakäsitellyn puvun kanssa) niin ei palele.

Loskakeleillä ihan ykkönen.

Meillä oli aikanaan tuo puku ja todella hyvä oli! Ei mitän moitittavaa. Meillä suositaan ehdottomasti Lassieta. Lassien G-tech-haalaria parempaa en ole vielä löytänyt, samoin tuo Suprafill on varsinkin pienillä lapsilla erittäin hyvä. Ja meillä on tosiaan testattu Reimattecit, Lenniet, Jonathanit jne jne....mutta Lassie on paras!

Onko teillä ollut suprafillin lisäksi myös tavallinen toppapuku vai pärjäsittekö koko talven yhdellä puvulla? Tähän asti meillä on ollut käytössä vain yksi toppapuku per talvi.

Onko teillä ollut suprafillin lisäksi myös tavallinen toppapuku vai pärjäsittekö koko talven yhdellä puvulla? Tähän asti meillä on ollut käytössä vain yksi toppapuku per talvi.

Meillä on tänä talvena ollut vain suprafilli, ei muuta. Hyvin on taapero pärjännyt.

Mulla on aina ollut kaksi toppapukua ensin aina kaksi haalaria ja sitten haalari + 2os., onpahan aina kuivaa ja puhdasta päälle kun toinen on pyykissä.
Mä tykkäsin kanssa suprafillistä tosin niistä pienemmistä - isoista en enää niin paljon kun se kumi osa ei tuu sit enää edestä kun polviin - tai näin ainakin ennen tais olla niin et 110 senttisestä muuttu

Ihan huippu! Saatiin kaverilta sellanen meidän tytölle ja on kestänyt tosi hyvin tän pari vuotta. Ja päivähoidossakin hoitaja sitä kehui kuin hyvä ja helppo. Alkutalvesta meni vielä päälle mut nyt alkaa olla nafti, täytyy kyllä ostaa uusi. Ja on ollut normi lassie-haalari toisena pukuna.