Lassien suprafill haalarista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ostinko turhaan?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ostinko turhaan?

Vieras
Eli ostin tytölle tuollaisen, hypistelin kaupassa ja tuntuu aika ohkaselta, huppukin on ihan ohut. Tarkoitus olisi siis käyttää välikausipukuna. Sovitin tytölle kotona ja se näyttää päällä ihan toppikselta! kysymys olisikin, että minkälaisella +asteella olette aloittaneet käyttämään pukua? Kun jotkut puhuu, että talvellakin, pakkasilla, pärjäisi tuollaisella! Harmittaa koska alkaa olla jo sen verran viileää, että jotain muuta kun sisävaatteet pitäisi olla jo päällä, mutta tuo ostamani haalari on ihan liian lämmin! Lähdenkö nyt ostamaan sitten ihan ohuen, uuden välikausihaalarin... Muutenhan puku on hyvä kun on se kumialaosa, ei pääse kastumaan...

Mistä ostit? Luulin, että tuotanto on lopetettu? Meillä oli sellainen "kevyttoppahaalari" viime vuonna pojalla ja se meni kyllä ihan pahimillakin pakkasilla eikä palellut. Oisko se tuollainen? Mun mielestä se vk-versio on sellainen ihan vuoreton (meillä ollut sellainenkin).

Juuri sellanen "kevyttoppahaalari" se on. Ihan robinhoodista ostin, eikä ollu mikään halpa... Ja tosi nättikin se on. Harmittaa ihan hirveästi, sillä toppahaalari meillä on jo. Toi on kyllä välikauteen liian lämmin....

Niin siis onko se tosiaan välikausipuku, vai saako sieltä sen vuoren irti? Niitä kun on sellasiakin, ainakin talvimalleja, jotka menee välikausipukuna, kun ottaa sen vanupuvun pois.

ei ole sellainen mistä sais vuoren irti(meidän pojalla on ollut sellanen toppahaalari). Se vanu on siellä puvun sisällä... Ei siellä paljoa sitä vanua ole mutta kuitenkin sen verran ettei varmaan ennen ihan kylmiä säitä voi pitää... Mut se huppu on ihan semmonen vuoreton, ihan ohut. Sekin vähän hämäs mua...

Meillä oli sellainen viime talvena, itse käytin sitä sillon kun oli loskakeli juurikin sen kumialaosan takia. Taitaisi olla turhan lämmin vielä tässä syksyllä. Mutta sillon kun on sitä rapaa niin sillon ihan ehdoton tuo puku! Tavan toppis vaikka olisi miten tec puku, ei kuitenkaan vastaan tuota kurapukukangasta.

Uusimmat

Yhteistyössä