N
nn
Vieras
minkälaiset ja mistä olette hommanneet lasit perheen pienimmille? siis tarkotan ihan 0-3vuotiaita lapsosia.
suositelkaas hyviä
suositelkaas hyviä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:Meillon Muumi- aurinkolasit, maksoi 6,90e ja ajaa ihan asiansa. Meilloli myös BabyBanzit, kumpikaan lapsi ei halunnut niitä käyttää. Kiskoivat päästä pois kun eivät tykänneen pään takaa menevästä sangasta.
Alkuperäinen kirjoittaja 000:Mistä ootte löytäny noita babybanzeja? Oon yrittäny kuopukselle ettiä tuloksetta..tai tyttöjen värisiä oon löytäny mut pojalle etin.
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja 000:Mistä ootte löytäny noita babybanzeja? Oon yrittäny kuopukselle ettiä tuloksetta..tai tyttöjen värisiä oon löytäny mut pojalle etin.
lastentarvikkeesta ostin sellaset. kahta kokoa ja erivärejä.
Alkuperäinen kirjoittaja 000:Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja 000:Mistä ootte löytäny noita babybanzeja? Oon yrittäny kuopukselle ettiä tuloksetta..tai tyttöjen värisiä oon löytäny mut pojalle etin.
Kiitti vinkistä!
Ei käyny itellä mielessäkää et sieltäki vois arskalaseja löytyy =)
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja 000:Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja 000:Mistä ootte löytäny noita babybanzeja? Oon yrittäny kuopukselle ettiä tuloksetta..tai tyttöjen värisiä oon löytäny mut pojalle etin.
Kiitti vinkistä!
Ei käyny itellä mielessäkää et sieltäki vois arskalaseja löytyy =)
Ihan vastaavia mutta ns merkittömiä löytyy marketeista =) Prismassa ainakin..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä on Julbot. Ovat olleet tosi hyvät. Itse ostin kanssa kerhokavereiden äitien suosituksesta.
Omani tilasin briteistä, maksoivat silloisella punnan kurssilla n.30 euroa. (Nyt punta on siitä noussut vähän) Mutta huomasin, että lasit ovat kesäkuussa s-tarjouksessa 35 euroa.
Olikohan se Silmäasema? Enkä muista koskiko kaikkia kokoja. Meillä on vajaa vuoden ikäisellä ne kakkoset.
Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:Meillon Muumi- aurinkolasit, maksoi 6,90e ja ajaa ihan asiansa. Meilloli myös BabyBanzit, kumpikaan lapsi ei halunnut niitä käyttää. Kiskoivat päästä pois kun eivät tykänneen pään takaa menevästä sangasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Santtu81:Meillä molemmilla lapsilla Julbot. Ja tosiaan Silmäasemalla näkyi tarjous olevan, eilisen s-postin mukana tuli.